Jump to content

[PS3]/[AANVRAAG] Far Cry 2 Aanvraag


FireFighter

Recommended Posts

Hallo,

Ik wilde laatst Far Cry 2 spelen, maar ik kwam erachter tijdens het laden van het spel dat ik mijn Savegame per ongeluk gedelete heb. Aangezien ik niet weer opnieuw wil beginnen, zoek ik aan SaveGame.

Ik had Far Cry 2 100% uitgespeeld. Ik hoef geen 100% Savegame (mag natuurlijk wel!), maar als iemand zo aardig zou willen zijn, mag ik dan van iemand een SaveGame waar het volgende is voltooid:

- Alle wapens zijn unlocked.

- Ik heb genoeg diamanten.

- Zoveel mogelijk missies gehaald. (Hoef niet álle missies, maar natuurlijk wel een paar op z'n minst!)

- Het moet een PS3 SaveGame zijn!

Heeft iemand dus een savegame die aan de bovenstaande dingen voldoet, en wil je hem met mij delen? Dan kan je mij een heel groot plezier doen door de SaveGame te posten.

Allemaal alvast er bedankt!

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik wilde laatst Far Cry 2 spelen, maar ik kwam erachter tijdens het laden van het spel dat ik mijn Savegame per ongeluk gedelete heb. Aangezien ik niet weer opnieuw wil beginnen, zoek ik aan SaveGame.

Ik had Far Cry 2 100% uitgespeeld. Ik hoef geen 100% Savegame (mag natuurlijk wel!), maar als iemand zo aardig zou willen zijn, mag ik dan van iemand een SaveGame waar het volgende is voltooid:

- Alle wapens zijn unlocked.

- Ik heb genoeg diamanten.

- Zoveel mogelijk missies gehaald. (Hoef niet álle missies, maar natuurlijk wel een paar op z'n minst!)

- Het moet een PS3 SaveGame zijn!

Heeft iemand dus een savegame die aan de bovenstaande dingen voldoet, en wil je hem met mij delen? Dan kan je mij een heel groot plezier doen door de SaveGame te posten.

Allemaal alvast er bedankt!

Hoi Firefighter!

Ik heb voor jou een savegame van 92% geupload. Een savegame van 100% heeft weinig nut, want je kan niet meer verder spelen na het einde. Je moet vanaf de savegame alleen nog het einde doen. Ik heb alle wapens geunlockt en je hebt meer dan 200 diamanten ter beschikking. Hieronder vind je de savegame.

Veel plezier! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is echt top! Heel erg bedankt! :dans: :dans:

Probleem

Ik heb een probleem, als ik het bestandje open met WinRAR, zet ik hem op een USB stick. Maar als ik de USB stick in de PS3 doe en ik open de map zegmaar, zie ik geen Savegame van Far Cry. Ik zie alleen maar mijn eigen savegame, act 1-4 16%.

Kan iemand mij precies uitleggen hoe ik dat doe?

Dank je!

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Maak een map aan op je stick met de naam PS3. In die map plaats je weer een map met de naam SAVEDATA. En daar plaats je de map met de savefiles in. ;)

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Dit werkt ongeveer hetzelfde als bij een savegame van GTA IV van PC naar Xbox. Alles staat in dit topic uitgelegd.

Maar dat is het probleem niet, het probleem is dat het bestandje van Velaro niet werkt.

- ik download het bestandje, en ik open het met WinRar.

- Ik steek mijn USB stick in mijn PC en ik open het bestandje op mij USB-stick, in PS3 -> Savedata

- Het rare is dat ik hem niet tussen mijn savegames zie staan, dat is het probleem juist. Dat snap ik ook niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Dit werkt ongeveer hetzelfde als bij een savegame van GTA IV van PC naar Xbox. Alles staat in dit topic uitgelegd.

Maar dat is het probleem niet, het probleem is dat het bestandje van Velaro niet werkt.

- ik download het bestandje, en ik open het met WinRar.

- Ik steek mijn USB stick in mijn PC en ik open het bestandje op mij USB-stick, in PS3 -> Savedata

- Het rare is dat ik hem niet tussen mijn savegames zie staan, dat is het probleem juist. Dat snap ik ook niet...

Ik heb het even makkelijker voor je gemaakt met een nieuw RAR-bestand. Het enigste wat je nu nog hoeft te doen is het RAR-bestand uitpakken op je USB-stick. Dan steek je de USB-stick in je PS3 en ga je naar het game-menu. Daar selecteer je 'hulpprogramma voor opgeslagen data' en kies je 'USB Storage Device'. Dan kopieer je je savegame naar je PS3 en kan je spelen.

Sorry dat het niet helemaal duidelijk was, veel succes! :Y

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Het werkt nog steeds niet. Als ik het tweede bestandje, net zoals het eerste bestandje, open met WinRar, staat er bij type bestand gewoon ''bestand -null.'' Dan selecteer ik ''uitpakken in...'' en ik pak het dan uit op mijn USB stick in : PS3 -> SAVEDATA. Het rare is dat bij alle andere savegames een bestandsmap wordt aangemaakt met de CDCODE, dus bijvoorbeeld BLES0032 staat en dan staat er SAVE ofzo, en die doen het wel. Maar dat bestandje wat ik gedownload heb, komt alleen maar één bestand te staan met de naam .etc, en niet zo'n besatndmap genaamd BLES0032 ofzo...

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Het werkt nog steeds niet. Als ik het tweede bestandje, net zoals het eerste bestandje, open met WinRar, staat er bij type bestand gewoon ''bestand -null.'' Dan selecteer ik ''uitpakken in...'' en ik pak het dan uit op mijn USB stick in : PS3 -> SAVEDATA. Het rare is dat bij alle andere savegames een bestandsmap wordt aangemaakt met de CDCODE, dus bijvoorbeeld BLES0032 staat en dan staat er SAVE ofzo, en die doen het wel. Maar dat bestandje wat ik gedownload heb, komt alleen maar één bestand te staan met de naam .etc, en niet zo'n besatndmap genaamd BLES0032 ofzo...

Ik heb er één met de cd-code bij ingepakt. Als het nu niet werkt zou ik het echt niet weten hoor. Wederom hoef je alleen maar het RAR-bestand in je USB-stick (niet in PS3/Savedata, alle mappen zitten in het RAR-bestand!!!) uit te pakken en hem in je PS3 te steken. Zorg ervoor dat je naar hulpprogramma voor opgeslagen data gaat.

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Het werkt nog steeds niet. Als ik het tweede bestandje, net zoals het eerste bestandje, open met WinRar, staat er bij type bestand gewoon ''bestand -null.'' Dan selecteer ik ''uitpakken in...'' en ik pak het dan uit op mijn USB stick in : PS3 -> SAVEDATA. Het rare is dat bij alle andere savegames een bestandsmap wordt aangemaakt met de CDCODE, dus bijvoorbeeld BLES0032 staat en dan staat er SAVE ofzo, en die doen het wel. Maar dat bestandje wat ik gedownload heb, komt alleen maar één bestand te staan met de naam .etc, en niet zo'n besatndmap genaamd BLES0032 ofzo...

Ik heb er één met de cd-code bij ingepakt. Als het nu niet werkt zou ik het echt niet weten hoor. Wederom hoef je alleen maar het RAR-bestand in je USB-stick (niet in PS3/Savedata, alle mappen zitten in het RAR-bestand!!!) uit te pakken en hem in je PS3 te steken. Zorg ervoor dat je naar hulpprogramma voor opgeslagen data gaat.

Hij doet het niet...

Maar het probleem is dat ik maar één bestand krijg op mijn USB Stick, niet een Bestandsmap met CD-Code... En, ik kan hem niet openen met WinZip, dan komt er te staan: naam bestand is not a valid .rar file...

GTAforumgevaarsteken.gifAls iemand het wél lukt, zeg even dan hoe je dat gedaan heb... Precies!GTAforumgevaarsteken.gif

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...