Doggi Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 hallo gta'ers ik zou heeeeeeeeeeeeel graag gta liberty city stories willen spelen. maar nu een klein vraagje,bestaat die ook voor de pc??zo ja weet iemand een site waar je die kan bestelen? Reageren
joppie Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Nee, Liberty City Stories is er niet voor de pc, wel voor PSP en PS2. Reageren
Deluxo Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Er bestaat een mod waarmee GTA San Andreas vervangt wordt door GTA LCS. Reageren
Zero-two Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Er bestaat een mod waarmee GTA San Andreas vervangt wordt door GTA LCS. Die kun je hier vinden. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Er bestaat een mod waarmee GTA San Andreas vervangt wordt door GTA LCS. Die kun je hier vinden. waarom zou je LCS willen spelen als je SA hebt? SA is toch véél beter! Reageren
Zero-two Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Er bestaat een mod waarmee GTA San Andreas vervangt wordt door GTA LCS. Die kun je hier vinden. waarom zou je LCS willen spelen als je SA hebt? SA is toch véél beter! Wie zegt dat die gene Sa heeft. En ja SA is misschien leuker, maar je hebt alleen de mod van SA. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Er bestaat een mod waarmee GTA San Andreas vervangt wordt door GTA LCS. Die kun je hier vinden. waarom zou je LCS willen spelen als je SA hebt? SA is toch véél beter! Wie zegt dat die gene Sa heeft. En ja SA is misschien leuker, maar je hebt alleen de mod van SA. Voor de plattegrond van LCS zou ik gewoon GTA United voor SA aanbevelen, maar ik wist niet dat je mods had om SA om te vormen naar LCS . Reageren
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik vond er laatst een filmpje over op Youtube. Het is perfect behalve dat er geen stemmen inzitten . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.