Jump to content

GTA IV SMPA60 Error


wesley123

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik zit hier met nogal een vervelend probleem, het spel crasht op een vast punt op de map, namelijk de brug waar je algonquin binnenkomt, op het punt dat de brug eindigd. voor deze error is in mijn ogen geen aanleiding, alle carmods werken gewoon en er zijn geen mapmods geinstalleert, het lijkt gewoon uit eht niets te komen.

Kan iemand mij vertellen wat de eventuele aanleiding/aanleidingen zijn voor dit probleem?

ik zal ook ff van het punt wat ik bedoel een snapmapje maken.

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=432,205

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

lol?

dat lijkt me behoorlijk raar, en dan nog, het ontstond na het modden, dus ik krijg het waarschijnlijk dan net zo hard weer.

Nouja, dan moet je gewoon niet meer modden of wachten totdat er een fatsoenlijke oplossing voor is en dan pas weer modden. :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

:puh:

Dan rijdt ik er tot die tijd wel omheen :puh:

maar ik blijf het gewoon raar vinden dat er geen enkele aanpassing is gedaan dat toepassing heeft op dat gebied, en het spel daar crasht, dat heeft weinig te maken met de carmods en .asi mods lijkt mij zo.

Link to comment
Delen op andere websites

okee ff een update, ik kan om de een of andere reden de brug wel afrijden richting algonquin, bij de aangegeven spot crasht hij niet, echter, als ik er langs rijdt(dus over de weg die er 90 graden opstaat) crasht hij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...