Jump to content

Weet iemand nog een leuke gratis online shooter?

Recommended Posts

Geplaatst:

Eey allemaal :D

mijn PS3 is kapot en ik heb nu dus alleen nog een computer waar ik iets op kan doen :N Dus ik vroeg me af of iemand nog een leuk gratis online schietspel voor me wist. Ik dacht zelf aan Warrock ofzo, maar ik wil ook wel weten wat jullie mijn aanraden ^_^

GTA4Gamer :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ken wel iets wat jij misschien wel leuk vind. Ik geef je de link van een topic, en in dat topic staat de link naar de website.

Combat Arms

Ik heb nog een spel wat daarop lijkt, namelijk Soldier Front

Let op! Je moet het wel downloaden, maar het is gratis. En bang voor virussen hoef je ook niet te zijn, het is virusvrij.

Mvg,

FireFighter

Bewerkt: door FireFighter
Geplaatst:

Wolfenstein Enemy Territory is wel een leuke online shooter. Er zijn erg veel maps, dus het verveelt nooit. Meer informatie: klik

Geplaatst:

Soldierfront is best cool. Warrock trouwens ook hoor.

Ik vind Soldierfront iets cooler omdat het meer om special force gaat. Maar het ligt eraan wat jij leuk vind.

Geplaatst:

ik ben nu een tijdje warrock aan het spelen, en blijf dat denk ik ook doen, todat mijn ps3 weer terug is :7

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

tja bij warrock word je vaak gekickt als je beginner bent en de meeste mensen die at spelen zijn echt ***** *****

ik speel dat spel nu 3 dagen en ik heb pas 1 ronde gespeeld zonder dat ik voor hacker ben uitgemaakt of dat mensen stoer gaan lopen doen die internetheltjes :duh: warrock hoeft goede dingen maar ook veel vervelende dingen.

edit@zie nu pas dat dit topic al 10 dagen oud is :$

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:

Hij is al Warrock aan het spelen, dus ik sluit dit topic. Daarnaast is het ook al 10 dagen geleden. Mocht het spel hem vervelen, kan ie dat via een PB naar mij zeggen, dan zal ik hem openen. Daarnaast kan hij dat ook kwijt in dit topic.

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...