wotski Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 onbevestige berichten zeggen dat de trailer van GTA TBOGT binnen 6 dagen (rond 12 Augustus) zou worden gereleasd. Het zou niet onwaarschijnlijk zijn, want over ongeveer 2 maanden is de release. Ik zeg niks met zekerheid maar ik kijk er wel naartoe uit:) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wotski Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Eigenlijk had ik dit berich bij ''nieuws'' moete plaatsen maar daar ben ik niet bevoegd toe Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Eigenlijk zou je ook niet moeten dubbel posten. Ik heb is wat gegoogled, en dit bericht komt van de Twitter van R*, waarop alleen gezegd word dat 'het' snel komt, voor de rest niks. http://boards.ign.com/grand_theft_auto/b5257/183538293/p1/ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rdewit Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Hopelijk komt hij nog voor zondag, want daarna ben ik op vakantie. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 ja maakt niet uit wanneer hij komt hoor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Kan niet wachten , maar ach , Ik ben meer opGta iv aan het w8en lol Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik had ook al zoiets gehoord (maar dan een bericht met "Very soon" van Rockstar), dus het kan heel goed zo zijn. Ik hoop iig snel op een trailer! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik kijk al vol spanning naar de trailer . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik kijk al vol spanning naar de trailer . Daar sluit ik me bij aan? je moet trouwens je laatste bericht in de gta iv quiz ff checken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik kijk al vol spanning naar de trailer . Daar sluit ik me bij aan? je moet trouwens je laatste bericht in de gta iv quiz ff checken. Ik sluit me er ook bij aan . Enne Tommy, ik ben nu aan de beurt met vragen . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik kan niet wachten . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Dit is slechts een gerucht, en dan kan je beter in dit topic terecht. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts