Jump to content

2.1 setje voor pc


rakker126

Recommended Posts

Onboard HD geluid op moederborden is tegenwoordig van een dusdanige kwaliteit dat je, mits je geen audiofiel bent, je geen losse kaart nodig hebt voor een goede weergave van het geluid. Daarnaast is Creative misschien wel goedkoop, maar Logitech is qua kwaliteit gewoon een top merk en de sets klinken echt fantastisch. Als hij nog te koop is, zou je ook voor de X-230 kunnen gaan. Een vriend van mij heeft de 5.1 versie van die set en die klinkt echt heel erg goed, de subwoofer heeft echt een ongekende bass weergave.

Link to comment
Delen op andere websites

Onboard HD geluid op moederborden is tegenwoordig van een dusdanige kwaliteit dat je, mits je geen audiofiel bent, je geen losse kaart nodig hebt voor een goede weergave van het geluid. Daarnaast is Creative misschien wel goedkoop, maar Logitech is qua kwaliteit gewoon een top merk en de sets klinken echt fantastisch. Als hij nog te koop is, zou je ook voor de X-230 kunnen gaan. Een vriend van mij heeft de 5.1 versie van die set en die klinkt echt heel erg goed, de subwoofer heeft echt een ongekende bass weergave.

Leuk 5.1 maar waar zijn de hoge tonen? oh niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij vraagt om een 2.1 set, en geen 5.1. Ik snap dan niet waarom jullie dan gaan discussiëren over een 5.1tje :7 Ikzelf ben nu ook aan het sparen voor een 2.1, en ik had ook al mijn oog op de Logitech Z-4. Ik weet niet precies wat jouw budget is en wat je er precies mee wilt gaan doe, maar de Z-4 is meer dan genoeg. De Z-2300 is denk ik iets over the top. Het is allemaal wel beter en meer, maar met de Z-4 heb je alles wat je nodig hebt, de Z-2300 heeft dan net dat beetje meer.

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...