Jump to content

Cheatdevice downloaden


Zero-two

Recommended Posts

Ik wil cheatdevice downloaden omdat ik binnenkort een unique stunt jump walkthrough wil maken. Allen als ik bij downloads naar trainers zie ik niks. Ik wil een PRX download voor 5.00 m33-2. Wie kan mij een download link geven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Kun je aangeven wát er niet lukt? Zo kunnen we je natuurlijk niet helpen..

Allereerst zou ik willen weten of je een custom firmware hebt, gezien deze nodig is voor het draaien van de Vice City Stories cheatdevice. We gaan je niet helpen deze te krijgen, maar je mag aangeven of je deze hebt. Indien dat dat zo is, zou je even moeten vertellen wat er verder niet lukt. Voor de duidelijkheid: een custom firmware is geen officiële firmware van Sony, en deze heb je er zelf op moeten zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je aangeven wát er niet lukt? Zo kunnen we je natuurlijk niet helpen..

Allereerst zou ik willen weten of je een custom firmware hebt, gezien deze nodig is voor het draaien van de Vice City Stories cheatdevice. We gaan je niet helpen deze te krijgen, maar je mag aangeven of je deze hebt. Indien dat dat zo is, zou je even moeten vertellen wat er verder niet lukt. Voor de duidelijkheid: een custom firmware is geen officiële firmware van Sony, en deze heb je er zelf op moeten zetten.

Die heb ik dus niet :(

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oh jeah! I'm the greatst!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je aangeven wát er niet lukt? Zo kunnen we je natuurlijk niet helpen..

Allereerst zou ik willen weten of je een custom firmware hebt, gezien deze nodig is voor het draaien van de Vice City Stories cheatdevice. We gaan je niet helpen deze te krijgen, maar je mag aangeven of je deze hebt. Indien dat dat zo is, zou je even moeten vertellen wat er verder niet lukt. Voor de duidelijkheid: een custom firmware is geen officiële firmware van Sony, en deze heb je er zelf op moeten zetten.

Die heb ik dus niet :(

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oh jeah! I'm the greatst!!!

Dan moet je 'm dus laten ombouwen. Kijk op marktplaats, misschien hebben ze ombouw service. Nou ja, ik mag je er niet te veel mee helpen, of zelfs helemaal niet. Moet de regels een keertje even doorlezen. ^_^

>>> Door ASPHALT: Ombouwen is niet nodig voor de CheatDevice van Vice City Stories. Een custom firmware volstaat, maar daar gaan we dus niet op in. Al betwijfel ik of je het op marktplaats kunt vinden (al vind je er tegenwoordige de meest gekste dingen.. :7) gaan we daar ook niemand naartoe wijzen. :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...