Jump to content

Voertuigen Mods


metallicaman

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    24

  • metallicaman

    17

  • fa_leuk_en_lollig

    5

  • gta-krc-lover

    5

ehm, ff tussendoor, ik heb dus die bikemod gedownload (die policebike), alleen er zit bij de zipfiles een zogenaamd 'vcm'-bestand bij, en die is megagroot, maar wat moet ik daar mee doen?

Trouwens, ik vind het een beetje jammer dat het in de plaats van de angel moet komen, die policebike, eigenlijk wil ik het in de plaats van de freeway, maar hoe doe je dat?

Want de namen in de zipfiles zijn ook allemaal 'angel' genoemd, krijg ik dan geen problemen als ik dan toch gewoon die nieuwe files verwissel met de txd en dff bestanden van de freeway i.p.v. de angel?

Want die dff en txd bestanden van de freeway moet ik vast wel kunnen vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is staat in je Program Files een map genaamd: vcmm

Je opent die map, ga dan naar 'mods', dan 'vcm' en daar plaats je je gedownloade vcm bestandje (bv. policebike.vcm) Dan open je de VCMM. Die staat misschien ook op je bureaublad. Dan zie je die 'policebike' staan met een grijs puntje er voor. Dubbelklik op die 'policebike' en dan installeer hij hem. Dan kan je een motor uitkiezen waarvoor je hem in wilt wisselen.

Dan staat in het menu een paarse knop met 'Play Vice' en dan kan je hem spelen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, ik heb gezien hoe alles werkt, maar hoe kun je dan nadat je de mod hebt geinstalleerd die motors verwisselen, dus i.p.v. angel de freeway?

Toen ik die mod had geinstalleerd, had hij dus i.p.v. de angel geinstalleerd, en verrek, die bikergang was nergens meer te bekennen in het spel en voor die club stond i.p.v. een biker een agent, dat wil ik dus niet, en daarom in de plaats van de freeway. Maar hoe kan ik dat dan verwisselen? :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je slim bent geweest heb je een back-up van de orginele beestanden gemaakt.

vervang de bestanden van de gedownloade motor (bij degene waarvan je de motor terug wilt) voor de orginele bestanden

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, alles is weer bij het oude wat betreft de motordinges, (vcmm had inderdaad automatisch al een backup gemaakt en toen ik de mod deinstalleerde, zette hij de originele motor automatisch terug.

Ik heb wel geprobeerd om de bestanden te vervangen zonder die vcmm, maar toen kreeg ik dus die angel weer terug, met bikers die erop reden, alleen nu stond er dus nog steeds zo'n agent voor die club, en er reden gewone mensen op de policebike, die nu dus was vervangen door de freeway, alles was dus door elkaar heen. Maar nu is alles weer zoals het was.

Ik wil gewoon dat de angel blijft zoals hij was, met de bikers erop en eentje voor de club, en ik wil dat de politie gaat rijden op de freeway's, die dus dan vervangen moeten worden met de policebike.

Ik heb trouwens het idee dat ik iets moet doen met die bka en bkf bestanden.

Hoe dan ook zou je volgens cortez de motor kunnen vervangen (van Policebike i.p.v. angel naar policebike i.p.v. freeway) nadat je de mod heb geinstalleerd van de policebike, maar ik heb geen idee hoe. :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Jah, nee, ik bedoel niet .bka en .bkf, ik bedoel bka.dff en bka.txd en bkf.dff en bkf.txd, vier stuks

En daarmee kun je volgens mij bepalen of de politie op de motors rijdt of gewone mensen of de bikers of zo.

Ik heb btw nog een scania gedownload, maar die is afzichtelijk, en de motorkap zit verkeerd om, als een uitsteeksel aan de voorkant, en de kleuren zijn gruwelijk. Pas als je de pay 'n spray in gegaan bent, zit de motorkap pas weer goed.

Trouwens, volgens mij kun je die kleuren bij carcols veranderen, dat heb ik al vaker gedaan bij o.a. de carrera GT(aanrader!) en ik geloof ook de aston martin(ook aanrader).

Alleen ik snap niet hoe die kleuren werken.

Eerlijk gezegd boeit het mij niet zo, want ik zit er toch aan te denken om die scania weg te doen, ziet er niet uit.

Ik vind die vcmm overigens maar een beetje vaag, ik snap wel hoe die werkt, maar toch, ik doe het vervangen toch liever zelf. Dan weet ik tenminste waar ik mee bezig ben. Het duurt misschien iets langer, maar dat vind ik best.

Link to comment
Delen op andere websites

W8 ff, dat snap ik nie helemaal, hoe bedoel je twee verschillende motoren?

Ik zal trouwens ff alles op een rijtje zetten, das wel zo makkelijk

Ik wil:

-Bikergang met angelmotoren, en een biker voor de ingang van de bikerclub. (dus zoals het altijd is.)

-Politie rijdend op de nieuwe police bikes, die dus in de plaats gekomen zijn van de Freeway.

-Geen gewone mensen rijdend op de police bikes, want dat heb ik ook al meegemaakt.

Oh jah, waarvoor is dat 'rebuild archive' nodig? Heeft dat dezelfde soort functie als de defragmentatie van een harde schijf? Zorgt dat ervoor dat het spel wat sneller wordt? Of in ieder geval ervoor zorgt dat ik niet telkens een heel vaag wegdek zie en als ik even wacht dat het weer normaal is? Want kennelijk neemt dat allemaal veel geheugen in. Ik had hetzelfde met die patch, daar werd het spel alleen maar slechter van. Maar nu begint het weer steeds meer op die patch te lijken. Misschien ligt het aan die scania truck, dus die heb ik weggegooid. Was toch al waardeloos. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...