Jump to content

Voertuigen Mods


metallicaman

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    24

  • metallicaman

    17

  • fa_leuk_en_lollig

    5

  • gta-krc-lover

    5

Hey mr. cortez heb je me email al? Als het goed is wel.

Hoe dan ook wilde ik nog even wat vragen.

Ik heb een chevy camaro gedownload, maar aan de ene kant moet ik hem vervangen met een manana, terwijl ik aan de andere kant het met de stinger moet verwisselen.

De txd en dff bestanden zijn van de manana die ik moet vervangen, en het gedeelte van de handling en de default.ide zijn van de stinger, ik snap hier nix van. Ik heb alles weer teruggezet zoals het was, denk ik, maar vc doet het nog steeds niet. :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, dan probeer ik het nog een keer, trouwens, ik heb nu van alles geprobeerd om het spel weer fatsoenlijk te runnen, maar hij loopt constant vast, het lijkt erop dat elke keer dat het spel een manana wil genereren in het spel, dus vlak voordat hij hem gaat tekenen, dan loopt hij vast.

Dat is erg naadje, want ik heb de originele files teruggezet en de stinger heb ik met de camaro gedaan en dat ging volgens mij prima.

:( Dit wordt vc opnieuw installen denk ik.

Niet lastig, maar gaat wel even duren.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh jah, dat is natuurlijk wat ik moet doen, ik heb zo een beetje overal een backup van gemaakt, behalve dat!

Danku!

Trouwens, je bericht is aangekomen, maar hij is geedit door de admin. Welke @ komt er achter?

Van mij is iig hotmail.com

Ik heb trouwes vc al opnieuw geinstalleerd en alles doet het weer inclusief de mods, ik heb alleen die police bike en die camaro voorlopig even weggegooid, daar kijk ik later nog wel een keer naar.

ik heb nu:

-Carrera GT

-aston martin

-viper gts(super!)

-batmobile

-dunebuggy

Verder heb ik nog een WTC mod, die is erg grappig, met saddam en bin laden bovenop.

Heb jij misschien nog goeie carmods die ik kan downloade?

Ik vond die ferrari testarossa trouwens wel mooi, maar hij vervangt de sabre, het lijkt mij logischer als die de cheetah vervangt.

Bewerkt: door metallicaman
Link to comment
Delen op andere websites

heb je bij al je VC bestanden ook alleen-lezen uitgezet!!!!

en als je alles veranders hebt moet je rebuilt archive doen..dat duurt ff maar dan werkt hij pas...en anders geef je msn en doe hulp op afstand :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...