samus (gast) Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 php, is iets waarmee je t ook op internet zet, ik vind de codes van html veel makkelijk dan die van php... eigenlijk maar miss als ik t meer door heb dat ik ook php beter vind dan html Reageren
Arjen Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 PHP is veel makkelijker te bewerken. HTML moet je allemaal zelf doen enz. PHP ook wel maar je hebt velden waar je in kunt typen en dan komt het op een bepaalde plek te staan. Dat is erg handing. PHP codes valt nog wel mee, het is wel anders als HTML. Het lijken allemaal haakjes en dubbel punten enz.. Maar als je het door hebt denk je van: 'Och wat logisch' :lol: btw. Ik wijk een beetje van het onderwerp af. Back to topic Cortez Reageren
samus (gast) Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 ok, nog ff een reactie op wat jij zie en dan back to topic: html kan je ook alles in de velden krijg waar je het uiteindelijk wilt, maar met php kan je wel wat overzichtelijker werken, maar t blijft toch leuker als je alles gewoon zelf doet? (vraag waar je niet op moet antwoorden ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.