CJ Johnson Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 yu, in de eerste missiie van de return naar los santos moet ik in madd dogg's mansion iedereen doodmaken en dan achter big poppa aangaan. Nu slaag ik er niet in om big poppa te pakken... Weet iemand of ik hem ook in het huis al op een bepaalde manier kan vermoorden? en anders heeft iemand een truc wanner je in de auto zit??? (IK HEB DE WALKTHROUGH AL BEKEKEN) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=9774 lees dit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 gwn hem in de gracht rijden of anders drive-by doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 zorg gewoon dat die op zen dak vliegt! (rij hem tegen de vangrail op ofzo) als de auto in de fik staat: gewoon kijken hoe de missie tot einde komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 je hoeft niet zo moelijke te doen je kan hem gewoon volgen want hij rijd als een gek en hij rijd zichzelf klem b.v. bij het benzine station onder madd dogg's huis daar wil hij naar boven rijden maar hij slipt en zit tegen de muur nou nu gooi jij je auto ervoor en je schiet(heel relaxt)op zijn tankdop tata weer één(bad guy) :ph34r: minder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.