.Senne Geplaatst: 17 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 -Eerst en vooral maak je een nieuwe map aan, die noem ik voor de handigheid 'map'.-Dan open je Spark/OpenIV en open je vehicles.img. Kies het voertuig dat je wil gaan vervangen, selecteer daarvan de .wft en .wtd en klik op export. Selecteer dan'map' en exporteer naar die map. We zijn nog niet klaar: nu moet je ook de textures uit de .wtd exporteren. Selecteer daarvoor de betreffende .wtd en klik op 'view'. Dan klik je op 'save all textures' en kies je weer 'map'. -Nu download je de general vehicle textures pack en extract je ook deze in de 'map'. Deze stap overgeslagen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 -Eerst en vooral maak je een nieuwe map aan, die noem ik voor de handigheid 'map'.-Dan open je Spark/OpenIV en open je vehicles.img. Kies het voertuig dat je wil gaan vervangen, selecteer daarvan de .wft en .wtd en klik op export. Selecteer dan'map' en exporteer naar die map. We zijn nog niet klaar: nu moet je ook de textures uit de .wtd exporteren. Selecteer daarvoor de betreffende .wtd en klik op 'view'. Dan klik je op 'save all textures' en kies je weer 'map'. -Nu download je de general vehicle textures pack en extract je ook deze in de 'map'. Deze stap overgeslagen? Nee waar mijn merit.wft staat staan ook al die textures. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Mooie en goede tut! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjebbe Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 (bewerkt) hey ik weet waar je de key van Zmodeler krijg bekijk dit filmpje xxx >>> Door Beagle: Helpen met warez is niet toegestaan: Zie PB-inbox.<<< Bewerkt: 8 mei 2010 door Beagle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xbox360kris Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2010 (bewerkt) Ik heb de voorste wielkas gelijk gesteld maar hoe kan ik de auto verkleinen(auto die geconvert moet worden)? als ik scale doe dan doet dan is er geen goeie lengte-breedte verhouding meer en dan word de auto heel kort hulp ? edit: het is al gelukt , Control+klik als scale is geselecteerd en dan via procenten verkleinen edit2: oke heb de deur van de convert car los gemaakt maar hoe verwijder ik de deur van de gtaiv auto en hoe link ik de convert car deur aan de gtaiv pivot? edit3: kan die material niet vinden in mesh edit4: oplossing gevonden, had software in profile ipv hardware geselecteerd het lukt! dankje voor de tut edit5: ik krijg dit, er zijn 2 CRL1 keuzes keuze 1 vehicle_generic_smallspecmap shuts [CLR:1] keuze 2 vehicle_generic_smallspecmap paint2 [CLR:1] welke moet ik kiezen of ligt het ergens anders aan? edit 6:''DIFFUSE COLOUR'' was aangevinkt, niet doen dus wanneer komt de WTD tut? Ik heb serieus probleem met textures Bewerkt: 7 september 2010 door xbox360kris Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K1pc0rn Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2011 die texture pack link is down, hij doet het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.