Jump to content

[TUT|IV] Zelf auto's converteren naar GTA IV


.Senne

Recommended Posts

-Eerst en vooral maak je een nieuwe map aan, die noem ik voor de handigheid 'map'.

-Dan open je Spark/OpenIV en open je vehicles.img. Kies het voertuig dat je wil gaan vervangen, selecteer daarvan de .wft en .wtd en klik op export. Selecteer dan'map' en exporteer naar die map. We zijn nog niet klaar: nu moet je ook de textures uit de .wtd exporteren. Selecteer daarvoor de betreffende .wtd en klik op 'view'. Dan klik je op 'save all textures' en kies je weer 'map'.

-Nu download je de general vehicle textures pack en extract je ook deze in de 'map'.

Deze stap overgeslagen?

Link to comment
Delen op andere websites

-Eerst en vooral maak je een nieuwe map aan, die noem ik voor de handigheid 'map'.

-Dan open je Spark/OpenIV en open je vehicles.img. Kies het voertuig dat je wil gaan vervangen, selecteer daarvan de .wft en .wtd en klik op export. Selecteer dan'map' en exporteer naar die map. We zijn nog niet klaar: nu moet je ook de textures uit de .wtd exporteren. Selecteer daarvoor de betreffende .wtd en klik op 'view'. Dan klik je op 'save all textures' en kies je weer 'map'.

-Nu download je de general vehicle textures pack en extract je ook deze in de 'map'.

Deze stap overgeslagen?

Nee waar mijn merit.wft staat staan ook al die textures.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

hey ik weet waar je de key van Zmodeler krijg bekijk dit filmpje xxx

>>> Door Beagle: Helpen met warez is niet toegestaan: Zie PB-inbox.<<<

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik heb de voorste wielkas gelijk gesteld maar hoe kan ik de auto verkleinen(auto die geconvert moet worden)? als ik scale doe dan doet dan is er geen goeie lengte-breedte verhouding meer en dan word de auto heel kort :(

hulp :)?

edit:

het is al gelukt :), Control+klik als scale is geselecteerd en dan via procenten verkleinen

edit2: oke heb de deur van de convert car los gemaakt maar hoe verwijder ik de deur van de gtaiv auto en hoe link ik de convert car deur aan de gtaiv pivot?

edit3: kan die material niet vinden in mesh

edit4:

oplossing gevonden, had software in profile ipv hardware geselecteerd :cab:

het lukt! dankje voor de tut :)

edit5:

ik krijg dit, er zijn 2 CRL1 keuzes

gtaiv20100906172735240.th.png

keuze 1

vehicle_generic_smallspecmap shuts [CLR:1]

keuze 2

vehicle_generic_smallspecmap paint2 [CLR:1]

welke moet ik kiezen of ligt het ergens anders aan?

edit 6:''DIFFUSE COLOUR'' was aangevinkt, niet doen dus ;)

wanneer komt de WTD tut? Ik heb serieus probleem met textures :puh:

Bewerkt: door xbox360kris
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...