Jump to content

carspawners


Anton van Hussel

Recommended Posts

ik heb al eens een topic geopend over carspawners en dat het steeds maar niet wilde lukken. op ten duur lukte het dus wel met die van alexander blade, maar toen ging mijn cd-drive kapot en moest gerepareert worden bla-bla-bla.

het was weer gerepareert en voor de zekerheid heb ik gta IV ge deinstaleerd (ik heb nogal liggen klooien met trainers enzo) en weer opnieuw geinstaleerd en ik deed wat ik gewoon deed met die spawner en gta iv wilde niet meer starten.

dus hier mijn vraag komt het door die maintnance update van 19 juni dat de trainer niet meer werkt en is er een manier dat het teruggedraaid kan worden of is er nog een andere goed trainer???

>>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar Modding forum.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

nou de carspawner die ik heb dus nog niet. ik heb ook het hele internet afgezocht naar een nieuwere verzie. niets gevonden. hier zijn de symtomen: als ik gta IV zonder carspawner opstart dan krijg ik zo'n zwart schempje

en als ik met spawner opstart dan krijg ik een nieuw gta IV programma genaamd: GTA IV CARSPAWNER!

ik probeer plaatjes te maken maar mijn printscreenknop helpt niet mee

Bewerkt: door Anton van Hussel
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Nou dit topic is zo goed als dood, er is nog steeds geen nieuwe verzie van de Alexander blade Carspawner uitgekomen... als er iemand is die de gta IV patches 1.0.0.3 of 1.0.0.4 heeft geinstaleert heeft en de carspawner zonder problemen gebruikt, MELD JE DAN want misschien kun je mij dan ook helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...