Jump to content

Problemen met huis in SA zetten.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik dacht laat ik kijken hoe mijn huis in Sa eruit ziet, maar ik had nog geen texture's gebruikt alleen alles wit gemaakt,

met sketchup. ik heb er dus geen .bmp bestand van en kan dus ook geen TXD bestand maken.

Wat moet ik doen?

P.S weet iemand nog een tutorial over hoe je lijntjes moet tekenen enz. in 3ds ( kon zelf niks vinden ) :puh:

Geplaatst:
Ik heb deze tutorial van Puma indertijd nog gevolgd, en met succes m'n eerste getexturede box in-game gekregen. 8)

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=79784

Een erg uitgebreide tutorial met onderdelen:

Van sketchup naar 3ds

uit 3ds max exporteren

texturen en txd aanmaken

Hier is de onderverdeling:

http://www.pumastudios.nl/gtuts/

Alle credits gaan naar Puma natuurlijk.

Die tut heb ik ook gebruikt, maar kan geen TXD bestand maken, want heb geen texture's gebruikt. :puh:

Geplaatst:

Zorg dan dat je textures gebruikt? :puh: Plak er gewoon een texture op, desnoods één egale kleur.

Ik weet niet of het werkt zonder .txd, maar ik zou zeggen probeer het eens?

Geplaatst:

Je moet zorgen dat elke face van je model een texture gekregen heeft, of in ieder geval een material. In 3DS Max kan je gewoon een material toewijzen aan je hele model. Dan is het ingame wel egaal die kleur, maar je hoeft geen textures te gebruiken. Zorg wel dat je een TXD erbij hebt zitten, of deze nou 0 of 1 textures erin heeft zitten maakt niet zo veel uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...