Jump to content

Dildo Dodo


KimLovesLanceVance

Recommended Posts

Wie wil Dildo Dodo voor me doen, het lukt me echt niet XD en ik raak er gefrustreerd van...

Je mag best cheats gebruiken (geen mods!), want dat doe ik zelf ook. Maar niet klooien a.u.b.

Als het goed is begin je bij het Vercetti Estate, sorry, niet aan gedacht om hem bij de studio op te slaan. :$

EDIT: Ik heb het gehaald!

Bewerkt: door KimLovesLanceVance
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou die savegames doen maar die si niet opgeslagen bij dildo dodo maar bij Death Row dat is de missie dat jij lance moet redden stuur jij een nieuwe savegame of moet ik al die miessies tot en met dildo dodo maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou die savegames doen maar die si niet opgeslagen bij dildo dodo maar bij Death Row dat is de missie dat jij lance moet redden stuur jij een nieuwe savegame of moet ik al die miessies tot en met dildo dodo maken.

Oh shit wtf... momentje, dan zal ik er even naar kijken en post ik de Dildo Dodo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap al wat het probleem is, als ik bij GTA User Files kijk, dan heb ik alleen maar opgeslagen spellen van juli 2008... niet van nu. Mijn pa heeft namelijk opnieuw GTA geïnstalleerd, nu wel de originele uit de winkel, geen gedownloade. Maar ik kan nu dus niet de savedgames van 2009 vinden. :l Ik zal het als mijn pa thuis is ff vragen, maar ik moet nu weg dus ik kan niet doorzoeken... anders probeer ik de missie zelf ook nog wel even. ;]

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...