Jump to content

Crewverversing


PatrickW

Recommended Posts

Dit kwam.. onverwachts. Hartstikke gefeliciteerd :tu: .

Dit kwam inderdaad nogal onverwachts, maar dat neemt niet mijn felicitatie weg!

Gefeliciteerd Jacky-2007, =>Sandra<=, NandroDavids, en als laatst, maar zeker niet het slechtst: Visser23! Ik heb er volle vertrouwen in dat jullie je nieuwe taak goed zullen vervullen! :tu:

Alle aftredende moderators kunnen vertrekken met een glimlach, want ook hun hebben hun werk goed vervuld! Vaarwel Summerbase, Azer, Flying Dutchman & Froodoo!

Mvg,

FireFighter

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Galiorix

    2

  • Remi-X

    2

  • Jacky-2007

    2

  • Grand Theft Auto TOM

    2

Bedankt alle ex-moderators voor jullie inzet in het forum, maar aan alles komt een eind, zo ook in de interesse in het forum. Hopelijk zien we jullie nog af en toe, en nog veel plezier buiten het forum toegewenst!

Alle nieuwe moderators, veel succes! Jacky, je weet dat je altijd met vragen bij mij terecht kan he! Ook onze vuurschok mag bij mij iets komen vragen, maar niet te veel!

Link to comment
Delen op andere websites

=>Sandra<= !!! :dans: blauw jasje staat je prima. Om eerlijk te zijn had ik er al heel lang een beetje de hoop op dat je moderator zou worden. Veel succes toegewenst in de MP fora :)

Azer, bedankt voor het vele werk wat je gedaan hebt in de MP-fora. Een uitstekend moderator met ontzettend veel vakkennis. Alleen jammer dat het modereren al lang op een erg laag pitje stond. Wellicht zien we je nog eens terug in de MP-fora.

Jacky-2007, lijkt me een beetje de "2e GTA-Sheep" van het forum :puh: In ieder geval ben ik ervan overtuigd dat het in de GTA IV fora helemaal goed gaat komen.

Verder ook veel succes toegewenst aan ons Vuurschokje, Visser23 en ook aan NandroDavids natuurlijk

Alle andere vertrekkende moderators: bedankt voor de inzet voor het forum!

en voor alle nieuwe moderators: veel succes toegewenst :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik er was geweest bij de stemming had het er allemaal héél anders uitgezien ^_^ Nee hoor, van harte gefeliciteerd alle verse moderatoren en welkom terug oude garde :tu: Ik weet zeker dat jullie het prima gaan doen...

Dank Summerbase, Azer, Flying Dutchman en Froodooo voor al het werk en de gezelligheid binnen de crew. Van sommige wist ik al dat het eraan zat te komen maar niet van iedereen natuurlijk. Hopelijk blijven jullie ook in het groen nog lang hangen!!

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig, nieuwe gezichten, die ik nooit te zien zal krijgen, maarja :7 Ze hebben hun handen voorlopig vol aan hun nieuwe functie op het forum :Y Applaus hoor! Was dit aardig genoeg?

Alle aftredende moderators kunnen vertrekken met een glimlach, want ook hun hebben hun werk goed vervuld!

'Hun' is een bezittelijk voornaamwoord, jij gebruikt het hier ook als persoonlijk voornaamwoord. En dan zit iedereen hier te zeiken over mijn ABN :duh: Sorry hoor :) En nu geen kut comments op me profiel ofzo hierover.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...