Jump to content

Crewverversing


PatrickW

Recommended Posts

Wow, da's nog al wat :D

Jacky-2007, ik zag je nog posten in het topic waar het onderwerp 'van superlid naar moderator' ter spraken kwam.. Ironisch. Veel succes jongeman! :D

Azer, helaas ken ik je eigenlijk helemaal niet, maar ik wil je toch bedanken voor de inzet die je geleverd hebt.

=>Sandra<=, ik hoop dat je hierdoor weer flink actief word, en ik gun het je van harte. Ik denk dat het SA-MP forum heel blij is met jou :tu:

Visser23, het zat er wel aan te komen... Heel erg gefeliciteerd en veel succes, geluk en plezier in je nieuwe taak!

NandroDavids, ik was er nog niet toen jij nog moderator was, maar leuk dat je er weer bij zit! :)

Froodooo, ik geloof dat je niet lang moderator was maar ik wens je veel plezier in het rustigere leven.

Flying Dutchman, helaas heb ik jou ook heel weinig gezien maar net zoals Froodooo en Azer; Veel plezier en bedankt voor je inzet!

Gefeliciteerd, allemaal!

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Galiorix

    2

  • Remi-X

    2

  • Jacky-2007

    2

  • Grand Theft Auto TOM

    2

Bedankt voor het schitterende werk dat je altijd hebt geleverd, SummerBase. In 2007 heb je me oneindig aantal keren uitgelegd hoe je savegames gebruikt, je was altijd bereid om te helpen. Veel succes in het verdere leven. Ook Froodooo, die echt wel een typische mod was :D. Altijd bereid om te posten en andere mensen te helpen. Azer ken ik niet echt, omdat ik nooit actief ben geweest in het MP-fora.

Sandra, je hebt er lang genoeg op gewacht. Je verdient het helemaal! Je bent altijd een voorbeeld geweest voor mij en anderen. Hetzelfde voor Visser en Nandro. Heel veel succes toegewenst. En Jacky natuurlijk minstens evenveel, maar jou ken ik dan weer niet echt...

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de reacties, er is helaas een tijd van komen en een tijd van gaan.

De nieuwe moderators veel succes en in het bijzonder Sandra natuurlijk, een betere vervanger kan ik me niet bedenken! :)

Bewerkt: door Azer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik sluit me bij Azer hierboven aan, allemaal bedankt voor jullie positieve reacties. :tu:

Azer, Froodoo, Summerbase en Flying Dutchman, bedankt voor het goede voorbeeld dat jullie hebben gegeven. Het zal een uitdaging worden, maar ik ga mijn best doen om jullie niveau wat het modden betreft te evenaren.

Nandrodavids en =>Sandra<=, mooi om te zien dat jullie weer bereid zijn gevonden het stokje op te pakken! Als je maar in je element bent, nietwaar? ;)Visser23, aan ons de taak om te laten zien dat we de crew waardig zijn! Zet 'm op!

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zal ik hier ook maar even reageren. Jongens, Azer, Froodooo, Summer en Flying, geweldig wat jullie hebben gedaan, jammer dat jullie weg zijn. Echt prachtig, en het wordt inderdaad lastig om te doen hoe jullie het deden :)

Dan Nandro, ik heb er natuurlijk alle vertrouwen in, aangezien je al een keer zo hoog bent geweest (en nog hoger). Zet hem op :tu:

Sandra, ik ken je natuurlijk al lang, tenminste, ik zie je erg veel. Tijdje inactief maar weer helemaal terug :tu: Ook jij, veel succes! Daarnaast wist ik niet dat je al een keer eerder moderator was?

Jacky, om van SL naar Moderator te gaan is niet niks. Ik weet dat je heel erg veel kennis hebt van IV dus zeker een goede keuze van de crew! Jij ook; Zet 'em op! :)

Dan nog iets, bedankt voor alle reacties hier, en op mijn profiel. Ik zal m'n best doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo zo, dit is nogal een behoorlijk grote verversing. :D Iedereen veel succes als Moderator en ik weet zeker dat jullie je functie goed zullen uitvoeren. Azer, Froodoo, Summerbase en Flying Dutchman bedankt voor jullie goede inzet. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Alle vertrekkende moderators en in het bijzonder Azer: Bedankt voor jullie inzet en het beste! :tu:

Jacky, Nandro en Visser, we hadden elkaar al op msn gefeliciteerd, maar nogmaals: Gefeliciteerd met jullie promotie! Succes met jullie nieuwe taken.

Ook ik zal mijn best doen de multiplayer-fora op een waardige manier over te nemen!

Daarnaast wist ik niet dat je al een keer eerder moderator was?

Ik ben hier niet eerder moderator geweest....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...