onbekendeIV Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) Lady GaGa (23) lacht in haar vuistje met al de extra publiciteit die ze heeft gekregen, nadat een paar concertgangers in Glastonbury een penis meenden te zien bij de kortgerokte zangeres. Even was iedereen volledig van de kaart, want Lady GaGa zou een heuse hermafrodiet zijn! Het hele verhaal werd nog eens versterkt doordat de zangeres fout geciteerd werd na een interview. Zo zou ze het volgende nooit echt gezegd hebben: "Ik schaam me er niet voor, maar ik ga het ook niet luidkeels verkondigen. Ik heb zowel een mannelijk als vrouwelijk geslachtsorgaan, maar ik voel me echt een vrouw. Het is echt maar een hele kleine penis en ik heb er weinig last van. Wat maakt het ook uit!" Dit bijzondere verhaal blijkt echter totale onzin te zijn. Het blonde stijlicoon op Twitter: "Mijn show was erg goed vanavond", Ik ben nu thuis en ga genieten van mijn hermafrodiete kantje."Lady GaGa’s manager is furieus door al de berichten. Op ABC News zei hij: "Dit is ronduit belachelijk…" Bron: msn.com Bewerkt: 14 augustus 2009 door onbekendeIV Reageren
-Trix- Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Dat had eerlijk gezegd wel wat verwacht van haar.Ze is wat bizar.Euhm wat Hermafrodiet? :$ Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Dat had eerlijk gezegd wel wat verwacht van haar.Ze is wat bizar.Euhm wat Hermafrodiet? :$ Hermafrodiet is iemand met beide of geen van beide geslachten. Ja ze is wel wat raar. Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik blijf het toch een raar figuur vinden Reageren
FireFighter Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik vind het maar een raar type mens die Lady GaGa. Reageren
GTAJoel Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Ze krijgt wel extra publiciteit zo Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 ze is een lelijke slet. onder die lagen make up zit een rimpelige vrouw. zoek maar eens op google. lady gaga zonder make up. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Zolang het maar publiciteit oplevert. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Ik heb me samen met een vriend gisteren hier echt dood om zitten lachen. Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 ze is een lelijke slet. onder die lagen make up zit een rimpelige vrouw. zoek maar eens op google. lady gaga zonder make up. Dat is echt eng . Ze heeft echt veel make-up op Reageren
Nissan Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Zoals in die Paparazzi clip. Nee ik kijk het niet, maar het vliegt soms voorbij op TMBef. Gatverdamme, lelijk O__O. Reageren
TZG Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 ze is een lelijke slet. onder die lagen make up zit een rimpelige vrouw. zoek maar eens op google. lady gaga zonder make up. dat vind ik nou ook wel weer meevallen hoor. Reageren
Nissan Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Post eens een voorbeeld Powerpats? Want ik kan niks vinden . Reageren
Jowx Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Half Hollywood ziet er niet uit zonder make-up of bewerking met Photoshop.. Dat is toch niks nieuws? Reageren
Nissan Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Niet bepaald . Maar ik ben toch benieuwd . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.