Jump to content

Lady GaGa ontkent lachend de geruchten over haar dubbele geslacht


onbekendeIV

Recommended Posts

As you wish, Lady GaGa zonder make-up.

mediumladygagawithoutma.jpg

Kleine moeite om even te googlen. :7

Edit: @ FireFighter, die rechtse is NIET Lady GaGa, die foto kwam ik ook tegen op Google.

Als je de tekst gelezen had, zag je dat dat een Italiaanse mode ontwerpster is. :7

Bewerkt: door Sentasi
Link to comment
Delen op andere websites

Lady GaGa (23) lacht in haar vuistje met al de extra publiciteit die ze heeft gekregen, nadat een paar concertgangers in Glastonbury een penis meenden te zien bij de kortgerokte zangeres. Even was iedereen volledig van de kaart, want Lady GaGa zou een heuse hermafrodiet zijn!

Het hele verhaal werd nog eens versterkt doordat de zangeres fout geciteerd werd na een interview. Zo zou ze het volgende nooit echt gezegd hebben: "Ik schaam me er niet voor, maar ik ga het ook niet luidkeels verkondigen. Ik heb zowel een mannelijk als vrouwelijk geslachtsorgaan, maar ik voel me echt een vrouw. Het is echt maar een hele kleine penis en ik heb er weinig last van. Wat maakt het ook uit!"

Dit bijzondere verhaal blijkt echter totale onzin te zijn. Het blonde stijlicoon op Twitter: "Mijn show was erg goed vanavond", Ik ben nu thuis en ga genieten van mijn hermafrodiete kantje."Lady GaGa’s manager is furieus door al de berichten. Op ABC News zei hij: "Dit is ronduit belachelijk…"

Bron: msn.com

Een gezwollen clitoris kan toch lijken op een kleine penis? :puh: Maar die uitspraak: hoe wil je die verkeerd opvatten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind haar maar raar :N . Volgensmij weet niemand haar echte naam.

dat is bij iedereen zou, ook wel begrijpelijk als je een normaal leven wilt leiden.

Op internet staat anders dat ze gewoon Stefani Joanne Angelina Germanotta heet hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind haar maar raar :N . Volgensmij weet niemand haar echte naam.

dat is bij iedereen zou, ook wel begrijpelijk als je een normaal leven wilt leiden.

Op internet staat anders dat ze gewoon Stefani Joanne Angelina Germanotta heet hoor.

Dat is ook een serieuze mondvol =')

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...