Deluxo Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Ik ben weer bezig geweest, en heb een nieuwe signature gemaakt. Reageren
Zero-two Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Volgens mij een beetje simpel. Reageren
Deluxo Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Volgens mij een beetje simpel. Omdat hij ook met PowerPoint gemaakt is. Reageren
Zero-two Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Volgens mij een beetje simpel. Omdat hij ook met PowerPoint gemaakt is. Powerpoint? Is powerpoint geen presentatie programma? Of bedoel je zeker paint? Reageren
Deluxo Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Volgens mij een beetje simpel. Omdat hij ook met PowerPoint gemaakt is. Powerpoint? Is powerpoint geen presentatie programma? Of bedoel je zeker paint? Nee, ik bedoel PowerPoint, En ja, PowerPoint is een presentatie-progamma. Reageren
Zero-two Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Volgens mij een beetje simpel. Omdat hij ook met PowerPoint gemaakt is. Powerpoint? Is powerpoint geen presentatie programma? Of bedoel je zeker paint? Nee, ik bedoel PowerPoint, En ja, PowerPoint is een presentatie-progamma. Hoe heb je dat dan gedaan? Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) Volgens mij een beetje simpel. Zou je dit even kunnen gaan lezen (klik)? Dankje. Het ziet er wel leuk uit, de tekst is best mooi. De smiley heb ik de afgelopen weken wel erg vaak in signatures gezien, ik wordt daar eigenlijk wel een beetje op uitgekeken. In het begin was die wel grappig, maar nu heeft de helft van het forum een awesome sig volgens mij. Voor de rest is de signature gewoon strak, niet echt een prachtig staaltje design, maar je mag er mee gezien worden. Bewerkt: 15 augustus 2009 door TomHagen Reageren
Deluxo Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) Volgens mij een beetje simpel. Omdat hij ook met PowerPoint gemaakt is. Powerpoint? Is powerpoint geen presentatie programma? Of bedoel je zeker paint? Nee, ik bedoel PowerPoint, En ja, PowerPoint is een presentatie-progamma. Hoe heb je dat dan gedaan? Ik gebruik de Tutorial van Flitskikker hierbij, maar dan maak een vorm en doe de tekst erop. @TomHagen: Bedankt. Het is ook niet super, ik maak zoiets in 5 minuten. Bewerkt: 15 augustus 2009 door Deluxo Reageren
Flitskikker Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 PowerPoint ftw! Ziet er strak uit, ik heb nog wel wat tips om het nog strakker te maken. Neem bijvoorbeeld een andere lettertype, een commerciele. Tahoma/Verdana is zo standaard. Verder zou ik proberen een glans te maken op de blauwe achtergrond, netzoals je met de tekst hebt gedaan. Mvg, Flitskikker Reageren
Deluxo Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Ik wou Cage gebruiken, maar ik vond hem er niet echt zo bij passen. Ik zal hem nog eens bewerken. En ik heb al voor flippie13 en MegaPilot dezelfde sig gemaakt. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) AWESOME! Die sig straalt gewoon awesome, mooiheid en elk ding dat goed is uit. Echt een prachtige sig en dankje dat je er eentje voor mij wou maken. Ik zie btw iets van een tut van Flitskikker erin, maar ik kan me vergissen. Bewerkt: 15 augustus 2009 door MegaPilot Reageren
FireFighter Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 AWESOME! Die sig straalt gewoon awesome, mooiheid en elk ding dat goed is uit. Echt een prachtige sig en dankje dat je er eentje voor mij wou maken. Ik zie btw iets van een tut van Flitskikker erin, maar ik kan me vergissen. Ik wil ook ene AWESOME sig... Reageren
-Stan- Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Ik vind het wel vet, Met die achtergrond en die smiley enzo. Reageren
Deluxo Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Bedankt voor de reacties, sommige leden dragen hem al, zie ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.