Jump to content

Op welke console speelt GTA:IV het lekkerst/mooist?


Alexxxxxxxxxx

Recommended Posts

Hoi, ik ben van plan om GTA IV te kopen, maar op welke console speelt hij het lekkerste en op welke is hij het mooiste te spelen?

met een controller speelt het altijd wel lekker maar er zijn ook mensen die tog liever met een toetsenbord spelen

waar hij het mooiste op speelt is heel verschillend er spelen heel veel dingen in mee

wat voor tv/pcscherm heb jij wat voor aansluitingen gebruik jij hoe goed is jou pc en kan je hem dan vlekkenloos zonder lagg op high spelen enzo

dat speelt allemaal mee

ikzelf speel het op de playstation de controller ligt lekker in de hand en is niet zo zwaar :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend van me heeft het op de PS3 gespeeld en zei daarna toen ie op mijn game pc aan het spelen was, dat het er op de pc veel beter uitzag. Ik zou dus zeggen: koop een mooie pc, dan kan je GTA IV goed spelen en heb je nog zoveel andere dingen binnen je bereik dan alleen gamen en wat extra functies van de consoles. :)

Edit: je kan ook een controller voor de pc kopen. :)

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ligt eraan wat jij vind. Let trouwens niet op fanboys van de X360 of de PS3, het is allemaal bullshit dat de 1 mooier is. Er zit een klein verschil in, maar die is niet zo groot.

Op welke hij het lekkerst speelt, ligt ook aan jezelf. Zo is een PS3 controller wat lichter en kleiner en een XBOX360 controller is wat groter. Je kan het beter uittesten bij vrienden die een console hebben of bij de winkel.

Trouwens, kijk ook welke console je vrienden hebben. Is ook handig.

En ja hierboven wordt ook vermeld dat je een pc kan aanschaffen. Is handig, zo'n superduperpuper pc, maar, dude, die dingen zijn zo duur. Koop dan een console, tevens heb je dan online ook nauwelijks gecheat of lag.

Trouwens, ik heb een Xbox 360, speelt geweldig en ookal moet je online ervoor betalen, het is een goede keus.

Ik ben ook bij iemand met een PS3 geweest: een goed ding, al moest ik wel aan de controller wennen, maar hij is goed.

Link to comment
Delen op andere websites

denk er ook aan dat op de xbox 360 2 downloadable contents zijn / 1 komt nog

als jij die graag wilt hebben is jou keuze logisch natuurlijk

in mijn keuze tussen de xbox 360 en ps3 heb ik gekozen voor een ps3 omdat veel vrienden hem hebben ik speel dan wel graag gta IV en had graag de content gehad maar ik speel liever samen met vrienden dat is natuurlijk ook erg leuk

Link to comment
Delen op andere websites

denk er ook aan dat op de xbox 360 2 downloadable contents zijn / 1 komt nog

als jij die graag wilt hebben is jou keuze logisch natuurlijk

in mijn keuze tussen de xbox 360 en ps3 heb ik gekozen voor een ps3 omdat veel vrienden hem hebben ik speel dan wel graag gta IV en had graag de content gehad maar ik speel liever samen met vrienden dat is natuurlijk ook erg leuk

Hierbij wil ik nog toevoegen dat als je echt voor de multiplayer gaat. Je denk ik beter een Xbox 360 kan kopen. Sinds die servers van Microsoft zelf zijn en je minder problemen krijgt dan bij de PS3. :duh:

Verder maken de graphics zoals Uitroepteken zei, niks tot bijna niks uit. Succes!

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Xbox 360 en PS3 zijn gelijk qua graphics en alles. Xbox 360 heeft dan wel weer DLC.

Verder is de PC idd mooier. Maar dan moet je wel een aardig goede PC hebben. ;)

EDIT: Oh ja, en op de PC kun je modden! Dat is heel handig en supervet! Je kunt custom auto's in het spel stoppen, scripts installeren, het spel nog mooier maken en ga zo maar door...

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

idd, PS3 en Xbox zijn met GTAIV de graphics hetzelfde, als je echt een GTAIV fan bent zou ik voor de xbox360 gaan :( want die heeft de DLC's

aan de andere kant, PC is mooier,

maar weer aan de andere kant PS3 is de Next Gen dus daar zal de volgende GTA ook wel voor uitkomen en voor de Xbox360 betwijfel ik of die dat ook aan zou kunnen? maar dan zal er vast al wel weer een nieuwe Xbox zijn.

Bewerkt: door FGras
Link to comment
Delen op andere websites

idd, PS3 en Xbox zijn met GTAIV de graphics hetzelfde, als je echt een GTAIV fan bent zou ik voor de xbox360 gaan :( want die heeft de DLC's

aan de andere kant, PC is mooier,

maar weer aan de andere kant PS3 is de Next Gen dus daar zal de volgende GTA ook wel voor uitkomen en voor de Xbox360 betwijfel ik of die dat ook aan zou kunnen? maar dan zal er vast al wel weer een nieuwe Xbox zijn.

of als je heel veel geld hebt koop je beide huahaha of alle 3 dat zou best verveeld zijn haha

Link to comment
Delen op andere websites

zelf heb ik allebij de consoles en zelf vind ik de xbox controller iets fijner in de hand ligggen maar dat ligt aan je voorkeur denk ik. voor ze allebij heb ik gta iv maar er zit nauwelijk verschil in

Bewerkt: door Eastereggs
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf de xbox 360 en ik moet zeggen dat hij erg fijn speelt. Mijn broertje heeft de ps3 (klinkt misschien heel raar, maar onze ouders zijn nogal vrijgevig :puh:) en het ligt er erg aan waar je het meest op speelt hoor. Ik moet altijd wennen als ik op de ps3 ga aangezien ik meestal op de xbox 360 speel. Wij hebben ook xbox live en dat bevalt erg goed. Beter dan online met de ps3. Op de pc zou ik niet weten, maar ik vind persoonlijk Gta IV op de xbox 360 beter. (Pfoe lang verhaal :D )

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...