Jump to content

Savegame LCS opslaan in PSP


Svenred6

Recommended Posts

Hoe kan je een savegame opslaan op je psp???

ik heb het geprobeert maar er kwam op beschadigt bestand

Dit kun je doen door de savegame op PSP > SAVEGAME > te zetten. Maar alleerst welke versie heb je, dan bedoel ik dus UK, USA of EU.

Link to comment
Delen op andere websites

als ik het bestand naar savegames doe komt er op dat het een beschadigde data is maar moet ik de save game dan ng in een extra map steken?

Misschien ligt het aan de savegame. Stuur het naar mij. En ik zal kijken of het aan de savegame ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt er eigenlijk aan wat je precies doet, gezien alles heel precies moet gedaan worden. Allereerst heb jij een savegame gedownload, deze is vaak ingepakt en zal eerst moeten worden uitgepakt. Zoek naar de map met een zeer vreemde naam; ULES00151S* (op het sterretje staat een getal) Misschien dat je meteen de goede map hebt, maar bij sommige zit alles nog in een andere map. Je hebt deze "ULES" nodig. Kopieer 'm en ga dan naar je PSP toe. Op de PSP vind je een map met de naam PSP, deze open je. Dan zie je een hoop andere mappen, we hebben nu de map SAVEDATA nodig. Open deze map, en plak de gedownloade map (die ULESnogwattes) in de map SAVEDATA.

In het kort: PSP > SAVEDATA > ULES00151S*

Klaar is Sven, als het goed is kun je nu je PSP opstarten en de savegame laden.. :) Mocht het nog niet werken; vertel even precies wat je doet. Dan kunnen we je nog beter helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...