stano666 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Een nieuwe kleinere, lichtere, zuinigere(qua stroomverbruik) en meer van dat, playstation 3 is binnenkort te koop voor 299? , het ding heeft een 120gb hdd, de "oude" 80gb versie wordt in prijs verlaagt naar 299? ik kan me vergissen maar als dit waar is vraag ik me af wie nog een "oude" gaat kopen ? ik kon verder niks hierover in het forum vinden dus heb ik een nieuwe onderwerp geopend, hopelijk zit ik goed, dit voor 'admins' of voor mensen die reageren zovan: je heb verkeerd gepost" , laten we ontopic blijven of verplaatsen, greetings stano666 Bewerkt: 19 augustus 2009 door stano666
RoL0 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Een nieuwe kleinere, lichtere, zuinigere(qua stroomverbruik) en meer van dat, playstation 3 is binnenkort te koop voor 299? , het ding heeft een 120gb hdd, de "oude" 80gb versie wordt in prijs verlaagt naar 299? ik kan me vergissen maar als dit waar is vraag ik me af wie nog een "oude" gaat kopen ? ik kon verder niks hierover in het forum vinden dus heb ik een nieuwe onderwerp geopend, hopelijk zit ik goed, dit voor 'admins' of voor mensen die reageren zovan: je heb verkeerd gepost" , laten we ontopic blijven of verplaatsen, greetings stano666 Lijkt me vaag, een nieuwe uitbrengen die even duur is als de oudere Bron? @hieronder, dankje, het was eigenlijk alleen om te controleren of het klopt EDIT: WAAA WAT EEN LELIJK DING , ben ik ff blij met mn vetrouwde 40GB Bewerkt: 19 augustus 2009 door RoL0
Galiorix Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Ik snap niet echt het nut van dit hele topic. Behalve dat hij verkeerd staat, heb je het nieuwsbericht ook een klein beetje verkeerd geinterpeteerd. De PS3 wordt uitgefaseerd en daarom gaat de prijs omlaag: de winkels willen van voorraden af en prijzen de PS3 FAT dus af, zodat de voorraad leeg is als de Slim arriveerd. De PS3 is binnenkort niet meer te bestellen voor winkels en uiteindelijk gaat ie dus helemaal uit de verkoop. Tegen die tijd is de Slim versie klaar voor verkoop en is er al een goede voorraad opgebouwt zodat bij de release niet meteen de heel voorraad leeg is. @Hierboven: Klik! Bewerkt: 19 augustus 2009 door Galiorix
Limbolander Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Als je in het vervolg eens het hele nieuwsstuk leest, scheelt dat alweer een topic.
stano666 Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) mijn bron playstationhome , ik kan niet linken (sorry) en ? moet euro zijn (waarom er geen euroteken staat weet ik niet ik krijg het niet veranderd ik doe alles met een "oude" playstation misschien is dat de reden en ik ben er niet heel handig in ) maar v.a september dus heb je kans dat er twee playstation 3 systemen naast elkaar verkocht worden waarvan 1 toch meer voordelen heeft tov de ander , evt. de prijs van het oude systeem tegen die tijd verder verlagen anders zou je toch een beetje gek zijn die te kopen en mocht iemand een ps3 willen aanschaffen raad ik hem/haar aan te wachten op de nieuwe versie Bewerkt: 19 augustus 2009 door stano666
padrini Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 De nieuwere ps3 is een kleinere versie met meer geheugen, ook deze SLIM versie zal €299 gaan kosten.
Galiorix Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) mijn bron playstationhome , ik kan niet linken (sorry) en ? moet euro zijn (waarom er geen euroteken staat weet ik niet ik krijg het niet veranderd ik doe alles met een "oude" playstation misschien is dat de reden en ik ben er niet heel handig in ) maar v.a september dus heb je kans dat er twee playstation 3 systemen naast elkaar verkocht worden waarvan 1 toch meer voordelen heeft tov de ander , evt. de prijs van het oude systeem tegen die tijd verder verlagen anders zou je toch een beetje gek zijn die te kopen en mocht iemand een ps3 willen aanschaffen raad ik hem/haar aan te wachten op de nieuwe versie Binnen de kortste keren is de oude versie uitverkocht en zoveel voordelen bied de Slim niet. Oké, hij is kleiner en hij heeft meer opslag capaciteit. Voor de rest is hij hetzelfde als de normale Playstation. Bewerkt: 19 augustus 2009 door Galiorix
Limbolander Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Waarschijnlijk duurt het toch even voordat die SLIM's uberhaupt in de schappen zijn, waardoor dat nog genoeg tijd levert om de "oude" te verkopen.
Thundercover Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 In hoeverre het allemaal klopt, laat ik even in het midden. Bij deze wel verplaatst naar Consoles & Game Events.
Wienish Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Een nieuwe kleinere, lichtere, zuinigere(qua stroomverbruik) en meer van dat, playstation 3 is binnenkort te koop voor 299? , het ding heeft een 120gb hdd, de "oude" 80gb versie wordt in prijs verlaagt naar 299? ik kan me vergissen maar als dit waar is vraag ik me af wie nog een "oude" gaat kopen ? ik kon verder niks hierover in het forum vinden dus heb ik een nieuwe onderwerp geopend, hopelijk zit ik goed, dit voor 'admins' of voor mensen die reageren zovan: je heb verkeerd gepost" , laten we ontopic blijven of verplaatsen, greetings stano666 Ik heb een hele tijd terug mijn 80 gig inclusief 2 spellen gekocht voor 300 euro?
End Of The Riot Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik krijg ook juist een mail met reclame: Ps3 80GB + 2 games € 279!!! Ik weet nog dat ik de 60 GB voor € 600 kocht! :O
Recommended Posts