Jump to content

Vliegschool

Abdul

Recommended Posts

Howdy

kep even een vraagje...

moet je per se de vliegschool halen om verder te kunnen met de missies??want ik kom maar niet door die rondjes zonder neer te storten ofzo...ik slinger ook veelste veel met het vliegtuig dus :D

Delen op andere websites

Howdy

kep even een vraagje...

moet je per se de vliegschool halen om verder te kunnen met de missies??want ik kom maar niet door die rondjes zonder neer te storten ofzo...ik slinger ook veelste veel met het vliegtuig dus :D

Je moet echt de vliegmissies uitspelen.

Anders kan je niet verder gaan.

Voor die andere vraag gebruik de zoekfunctie daarvoor.

Delen op andere websites

Nu is het me eindelijk gelukt om daar al die rondjes te vliegen in 1x...krijg ik maar 32% en mag ik dus nog een x :blink: hoe kan ik dan ooit 70% of meer halen :exclamation:

Tijd telt ook mee volgens mij, je zal dus sneller moeten :rolleyes:

Delen op andere websites

ik hbe SA nog niet, maar wil het wel graag weten als ik hem heb, kan ik ook meteen naartoe.... waar ligt de vliegschool (en de andere 2 scholen )en wanneer kan je het pas halen

Vliegschool = Las Venturas/woestijn

Bike School = Las Venturas

Rijschool = San Fierro

Bootschool = Las venturas

Je begint in Los Santos,dus je kan nog niet direct een school doen.

Delen op andere websites

Vliegschool = Las Venturas/woestijn

Bike School = Las Venturas

Rijschool = San Fierro

Bootschool = Las venturas

ik heb die bootschool en bike school nog niet eens gezien??of komt dat nog net zoals de rijschool en vliegschool?

Delen op andere websites

als je met dat (verrotte)leger vliegtuig gaat vliegen moet je je wielen indoen anders gaat hij inderdaad slingeren en hij komt amper van de grond

en nu mijn eigen vraag hoe haal je goud bij die parashut (wenie hoe je dat schrijft)

het gaat geloof ik te langzaam maar als ig wacht met die paradinges dan ga ik amper vooruit en kom ik niet eens in de buurtvan dat target :( :huh: Help :huh: :(

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...