Abdul Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Howdy kep even een vraagje... moet je per se de vliegschool halen om verder te kunnen met de missies??want ik kom maar niet door die rondjes zonder neer te storten ofzo...ik slinger ook veelste veel met het vliegtuig dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Howdykep even een vraagje... moet je per se de vliegschool halen om verder te kunnen met de missies??want ik kom maar niet door die rondjes zonder neer te storten ofzo...ik slinger ook veelste veel met het vliegtuig dus Je moet echt de vliegmissies uitspelen. Anders kan je niet verder gaan. Voor die andere vraag gebruik de zoekfunctie daarvoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Ja je moet hem halen om door te gaan met de missies. Klik hier voor meer info. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Abdul Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Word veel oefenen dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Abdul Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Nu is het me eindelijk gelukt om daar al die rondjes te vliegen in 1x...krijg ik maar 32% en mag ik dus nog een x :blink: hoe kan ik dan ooit 70% of meer halen :exclamation: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Nu is het me eindelijk gelukt om daar al die rondjes te vliegen in 1x...krijg ik maar 32% en mag ik dus nog een x :blink: hoe kan ik dan ooit 70% of meer halen :exclamation: Tijd telt ook mee volgens mij, je zal dus sneller moeten :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Abdul Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 K zal wel eve en maat uit me klas vragen die heeft het spel al uitgespeelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Delusion Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 ik hbe SA nog niet, maar wil het wel graag weten als ik hem heb, kan ik ook meteen naartoe.... waar ligt de vliegschool (en de andere 2 scholen )en wanneer kan je het pas halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 ik hbe SA nog niet, maar wil het wel graag weten als ik hem heb, kan ik ook meteen naartoe.... waar ligt de vliegschool (en de andere 2 scholen )en wanneer kan je het pas halen Vliegschool = Las Venturas/woestijn Bike School = Las Venturas Rijschool = San Fierro Bootschool = Las venturas Je begint in Los Santos,dus je kan nog niet direct een school doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Abdul Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Vliegschool = Las Venturas/woestijnBike School = Las Venturas Rijschool = San Fierro Bootschool = Las venturas ik heb die bootschool en bike school nog niet eens gezien??of komt dat nog net zoals de rijschool en vliegschool? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Bootschool licht helemaal links boven in de map. En Bike school licht ergens langs de snelweg in LV en bij het stadion. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Ik heb rijschool gedaan, snap alleen het nut ervan niet? Vondt het wel grappig, was het nodig om door te kunnen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Je moet het gehaald hebben om Wang Cars te kunnen kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 als je met dat (verrotte)leger vliegtuig gaat vliegen moet je je wielen indoen anders gaat hij inderdaad slingeren en hij komt amper van de grond en nu mijn eigen vraag hoe haal je goud bij die parashut (wenie hoe je dat schrijft) het gaat geloof ik te langzaam maar als ig wacht met die paradinges dan ga ik amper vooruit en kom ik niet eens in de buurtvan dat target :huh: Help :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 spring op tijd zie je dat je Voor de target komt en je bent laag laat je parchute dan los Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.