Zombiespeed Geplaatst: 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2011 Catalina, is heel erg raar. Ze stuurt gewoon Zelfmoordteroristen op je af op je af te maken lol. Daarnaast vindt ik Marty Chonks ook heeeel erg raar... met zijn bitchin' dog food... catalina die komt voor in GTA III en SA, da's ook al vreemd op zich maar ander personage maar wel dezelfde naam Het is dezelfde persoon hoor. o, toch welk knap hoe ze veranderen GTA San Andreas speelt zich in een ander jaar af dan in GTA 3 GTa san andreas speelt zich ook eerder af, en in San andreas zie je haar met Claude naar Liberty City vertrekken. Ontopic : Zelf vind ik Catalina raar, hoe is zij zo irritant geworden! En Claude vind ik vreemd omdat hij nooit iets zegt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dabarryboy Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2011 Catalina, is heel erg raar. Ze stuurt gewoon Zelfmoordteroristen op je af op je af te maken lol. Daarnaast vindt ik Marty Chonks ook heeeel erg raar... met zijn bitchin' dog food... catalina die komt voor in GTA III en SA, da's ook al vreemd op zich maar ander personage maar wel dezelfde naam Het is dezelfde persoon hoor. o, toch welk knap hoe ze veranderen GTA San Andreas speelt zich in een ander jaar af dan in GTA 3 GTa san andreas speelt zich ook eerder af, en in San andreas zie je haar met Claude naar Liberty City vertrekken. Ontopic : Zelf vind ik Catalina raar, hoe is zij zo irritant geworden! En Claude vind ik vreemd omdat hij nooit iets zegt Misschien heeft hij geen tong/stembanden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2011 Ik vind zelf Claude raar,omdat hij helemaal niks zegt. En Catalina omdat zij stom is. Ray Machowski, want wat -zurro- al zei;hij leeft in de mannen WC ofzoiets. (maar volgens mij verstopt hij zich daar voor mensen, o.a de FBI) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nevadaprince Geplaatst: 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2012 Donald Love (Vreemde reden waarom hij verdwenen is. Claude(Doet alles lijkt een marionet voor de opdracht gevers) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiboy Geplaatst: 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2012 Ray Machowski, typisch voor Gta, een corrupte politie agent (net Francis Mcreary!) En hij geeft zijn missies vanuit een wc! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maarten11 Geplaatst: 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2012 Donald Love is de raarste. Zijn persoonlijkheid is raar en vaag, en die verdwijning maakt het nog vager. Ray Machowski is ook een raar persoon. Een toilet in het park xD wtf. Catalina is gewoon stom. Zowel in GTA III als in GTA SA. Ik haat haar missies enzo. Ik was altijd blij dat ik haar in de laatste missie van GTA III mocht uitroeien. Maar het grootste mysterie van de hele GTA Serie is toch wel Claude Speed. De persoon die best veel betekent voor GTA, maar waar we toch het minst van weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.