Jump to content

[Gerucht]Xbox uitbreidingen ook naar PS3?


FireFighter

Recommended Posts

Beste Forumgebruikers,

Ik kijk iedere dag op www.insidegamer.nl of er wat leuks is, of er meer informatie is bijgekomen bij een leuke game. Nou viel het volgende mij op:

Volgens Yaster, een moderator op het officiële forum van PlayStation, is The Lost and Damned speelbaar op de PlayStation 3. Hij beweert dat hij de uitbreiding voor Grand Theft Auto IV op een afgesloten gedeelte van de Sony-stand heeft gespeeld. Het forumonderwerp wat hij had aangemaakt is inmiddels van de site verdwenen.

Dat is op zijn minst vreemd te noemen. Want in juni 2007 werd bekend dat Microsoft maar liefst 50 miljoen dollar voor de exclusiviteit van de twee uitbreidingen zou hebben betaald.

Wat de geruchten geloofwaardiger maken zijn de logo's van "Episodes From Liberty City" op de schermen van de Sony-stand. De "Episodes From Liberty City" zijn The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony op één schijfje. Zou dit betekenen dat we de uitbreidingen ook op de PlayStation 3 mogen verwelkomen?

Bron:: klik

Het is nog maar een gerucht, dus het is nog niet officiëel bevestigd door Sony. Maar we kunnen er wel alvast over discussiëren. Wat denken jullie ervan? Deel hier je meningen.

Verboden voor slotjes!

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Yup, ik denk dat het nu zo ver is. Kijk dit maar eens op de Sony stand:

1250863489.jpg

Wat ik denk is dat de PS3 toch Episodes from Liberty City krijgt!

Vooralsnog heeft Rockstar (nog) geen Playstation op de websites van TBOGT en Episodes from Liberty City gezet, dus we wachten maar af...

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb (jammer genoeg) geen PS3 , maar dat word een tegenslag voor microsoft :D . Ik heb liever Playsation dan Microsoft (Microsoft=microzacht?!)

Het zou, als het uiteindelijk bevestigd wordt door Sony, heel erg lullig zijn voor Microsoft aangezien hun ruim $50,000,000 hebben betaald om die uitbreidingen exclusief te houden. :7

Maar dat is lullig voor Microsoft, maar zeker niet voor ons playstationers! Ik zou het heel erg leuk vinden als het echt kwam voor de PS3.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb (jammer genoeg) geen PS3 , maar dat word een tegenslag voor microsoft :D . Ik heb liever Playsation dan Microsoft (Microsoft=microzacht?!)

Het zou, als het uiteindelijk bevestigd wordt door Sony, heel erg lullig zijn voor Microsoft aangezien hun ruim $50,000,000 hebben betaald om die uitbreidingen exclusief te houden. :7

Maar dat is lullig voor Microsoft, maar zeker niet voor ons playstationers! Ik zou het heel erg leuk vinden als het echt kwam voor de PS3.

Er zijn wel mensen die speciaal voor de uitbreidingen een Xbox hebben gekocht, dusja.

Zo'n groot bedrijf gaat geen stappen zetten zonder erbij na te denken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit gerucht is al een paar dagen oud, misschien is dit wel een nieuwe content.

GTAIV DLC toch niet naar PS3?

Geschreven door sider inc. op vrijdag 21-08-2009 15:55

Gerucht word tegen gesproken door Rockstar.

Gisteren ging het gerucht rond dat de veel besproken Grand theft Auto IV DLC The Lost and Damned gespot was voor de PlayStation 3. Dit nadat Microsoft enkele jaren terug 50 miljoen dollar neer telde voor exclusiviteit. Vandaag heeft Rockstar een uitspraak gedaan dat wij het bij het verkeerde eind hebben.

The Lost and Damned and The Ballad of Gay Tony are both exclusive to Xbox 360.

Toch verwachten wij dat de DLC wel degelijk naar de PlayStation 3 komt, exclusief is tegenwoordig meer een verkooptruc en er wordt maar weinig waarde aan de betekenis van het woord gehecht. Voor moeten PlayStation 3 bezitters het dus doen met Nico.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou wel mooi zijn als het echt gebeurt. Helemaal met de komst van de PSN Prepaid kaarten op 1 oktober. Ik zit er aan te denken om het wel te kopen. Maar als ze op disc verschijnen dan koop ik die gewoon. Heb je toch iets tastbaars.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is maar een gerucht, eh. Ik denk niet dat microsoft zo snel zijn rechten hier op verliest. Natuurlijk hoop ik voor de PS3'rs dat het op de PS3 komt, maar je moet hier niet al je hoop op vestigen. En er zijn hier al talloze topics over, die geruchten beginnen redelijk irritant te worden, en er worden nooit feiten aan toegevoegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan pas... Ja whatever.. :7 Lang leve geruchten. Ik ben er ergens al wel enigzins van overtuigd dat de episodes naar de PS3 en PC komen hoor, maar om iedere keer er zo'n ophef over te maken.. 2010 of 2011, man, tegen die tijd heeft R* al een kompleet nieuwe GTA in de maak, hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...