Jump to content

[Gerucht]Xbox uitbreidingen ook naar PS3?


FireFighter

Recommended Posts

Hoop echt dat er een uitbreiding zal komen voor de ps3 en als die 2 niet komen voor de ps3 dan maken ze maar een extra voor de PS3!

Ehm... Nee. :ch: Dat doen ze al helemaal niet. :7

het was ook een grapje

Ja ja... Dat zeg je nu. Als het een grapje is, dan moet je smileys gebruiken om dat te benadrukken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Sony PlayStation 3 Slim officieel aangekondigd

Uitgegeven: 19 augustus 2009 16:16

Laatst gewijzigd: 19 augustus 2009 16:16

Na maanden van geruchten is dinsdag daadwerkelijk de Sony PlayStation 3 Slim (PS3 Slim) officieel aangekondigd door Sony. Deze gameconsole is een goedkopere versie van de originele PS3.

De PS3 Slim is dunner, lichter en verbruikt minder stroom dan zijn voorganger. Om precies te zijn is hij 33 procent dunner en 36 procent lichter. Hoeveel stroom hij daarentegen minder verbruikt is niet bekend.

De Sony PlayStation 3 Slim is in ieder geval stukken goedkoper dan zijn voorganger. Op Amazon.com wordt hij nu verkocht voor 300 dollar, dat is omgerekend iets meer dan 210 euro. Wat hij echter daadwerkelijk in Nederland gaat kosten is nog niet bekend.

Het schijnt ook zo te zijn dat Sony voor deze nieuwe gameconsole meer inspanningen heeft geleverd om exclusieve gamerechten te bemachtigen. En dat blijft toch altijd een beproefd recept om consoles te verkopen en een groter marktaandeel te bemachtigen.

lees ook het onderste stuk!

Bron

Link to comment
Delen op andere websites

Hoop echt dat er een uitbreiding zal komen voor de ps3 en als die 2 niet komen voor de ps3 dan maken ze maar een extra voor de PS3! ;)

Ehm... Nee. :ch: Dat doen ze al helemaal niet. :7

het was ook een grapje

Ja ja... Dat zeg je nu. Als het een grapje is, dan moet je smileys gebruiken om dat te benadrukken. ;)

geedit, nu zit er wel een gezichtje bij

Link to comment
Delen op andere websites

De gamescom is alweer afgelopen en toch snap ik nog steeds niets van die stand op die foto. Je ziet duidelijk PS3 consoles met op de achtergrond het logo van "Episodes Of Liberty City" en helemaal links nog een grote poster met het artwork van "The Ballad Of Gay Tony". Of het moet een pers-ruimte zijn geweest voor een vooruitblik en dat het pas voor publiek bekend wordt gemaakt op de Tokyo Game Show. Ik vindt het ieder geval duidelijke signalen dat het toch naar de PS3 komt. ^_^ Hopelijk is het waar.

gallery_33831_32_267.jpg

1250863489.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Het schijnt ook zo te zijn dat Sony voor deze nieuwe gameconsole meer inspanningen heeft geleverd om exclusieve gamerechten te bemachtigen. En dat blijft toch altijd een beproefd recept om consoles te verkopen en een groter marktaandeel te bemachtigen.

Ik snap niet hoe dat relevant is voor gta4...

Link to comment
Delen op andere websites

Het schijnt ook zo te zijn dat Sony voor deze nieuwe gameconsole meer inspanningen heeft geleverd om exclusieve gamerechten te bemachtigen. En dat blijft toch altijd een beproefd recept om consoles te verkopen en een groter marktaandeel te bemachtigen.

Ik snap niet hoe dat relevant is voor gta4...

Nee ik ook niet echt. Exclusieve gamerechten bemachtigen is niet van toepassing op GTA aangezien de episodes al exclusief zijn van de concurrent.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het echt zo is, snap ik niet waar Microsoft voor betaald heeft. Als TBOGT voor de 2 consoles uit komt lijkt het mij dat Microsft voor niks betaald heeft voor TBOGT. Misschien zijn er onderhandelingen geweest tussen Sony en Microsoft, wie weet. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Episodes from Liberty City toch niet naar de PS3

Een paar uur geleden kwamen we met het bericht dat de exclusieve content van Grand Theft Auto IV voor de Xbox 360 mogelijk ook naar de PlayStation 3 zou komen. Helaas hebben we slecht nieuws voor de fans van de PS3.

Microsoft heeft in 2008 haar geldkoffer meerdere keren open gedaan om er vervolgens enorme bedragen uit halen om onder andere de rechten op de content voor Grand Theft Auto IV te kopen. Begin dit jaar kwam de eerste downloadbare content uit genaamd The Lost and Damned, welke door ons goed werd ontvangen. Later dit jaar zal er nog een pakket uitkomen, namelijk The Ballad of Gay Tony.

Er was voor een aantal uur een sprankje hoop voor de PlayStation 3 bezitters die fan zijn van het vierde GTA deel. Helaas moeten we jullie bij deze teleurstellen dat de ontwikkelaar van GTA IV bevestigd heeft dat de content exclusief voor Xbox 360 bezitters zal blijven.

Toch wel weer verwarrend... :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...