flashingst Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Hey, Ik vroeg me af: Heeft iemand een kaart (gezien) van GTA 3 waar alles opstaat?? Dus bijv: Pay n sprays, Safehouses, bomb garage enz... Deze zou ik goed kunnen gebruiken! Thankx, groetjs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 http://nl.wikigta.org/wiki/Vindplaatsen_%28GTA_III%29 WikiGta . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 Die krijg je alleen bij de PS2 versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 Die krijg je alleen bij de PS2 versie Neehoor, ik heb een PC versie en ik heb hier een mooie kaart van Liberty City liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 Ik mis de bedrijven (die er overigens wel voor VC zijn) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2009 Omdat er in GTA III nog geen bedrijven waren die je kon kopen. En op de kaart van GTA III staar zo een beetje alles. Zelfs gebouwen die in de verhaallijn niet voorkomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2009 Omdat er in GTA III nog geen bedrijven waren die je kon kopen. En op de kaart van GTA III staar zo een beetje alles. Zelfs gebouwen die in de verhaallijn niet voorkomen. dat zouden wel gebouwen van missies van de beta versie zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2009 Omdat er in GTA III nog geen bedrijven waren die je kon kopen. En op de kaart van GTA III staar zo een beetje alles. Zelfs gebouwen die in de verhaallijn niet voorkomen. dat zouden wel gebouwen van missies van de beta versie zijn Lijkt me zeer onwaarschijnlijk aangezien Rockstar geen spullen zoals kaarten gaat meeleveren die bij de beta versie horen. Het zijn waarschijnlijk gewoon gebouwen die verwijzen naar iets uit het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2009 (bewerkt) Lijkt me zeer onwaarschijnlijk aangezien Rockstar geen spullen zoals kaarten gaat meeleveren die bij de beta versie horen. Het zijn waarschijnlijk gewoon gebouwen die verwijzen naar iets uit het spel. En die (kaarten die verwijzen naar de gebouwen in het spel) wil ik juist hebben Edit: Misschien heb je hier wat aan >klik<. Bewerkt: 5 januari 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietervandieren Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Die krijg je alleen bij de PS2 versie Neehoor, ik heb een PC versie en ik heb hier een mooie kaart van Liberty City liggen. Dat zou heel goed kunnen, want er zijn volgens mij 2 verschillende GTA III's uitgekomen. Ze zien er wel hetzelfde uit, maar de hoes is anders. De ene is een oude en de andere een wat nieuwere. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2010 Die krijg je alleen bij de PS2 versie Neehoor, ik heb een PC versie en ik heb hier een mooie kaart van Liberty City liggen. Dat zou heel goed kunnen, want er zijn volgens mij 2 verschillende GTA III's uitgekomen. Ze zien er wel hetzelfde uit, maar de hoes is anders. De ene is een oude en de andere een wat nieuwere. Je je dat laten zien? Foto's ofz? Gr.Kratof Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2010 GTA III had aparte box art voor Europa en Noord-Amerika (Europese cover, Amerikaanse cover). Er zaten kleine verschillen tussen de handleidingen, maar volgens mij kreeg je de poster/plattegrond in principe bij alle versies. Wellicht is hij bij latere uitgaves weggelaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2010 Is er in gta III trouwens een map waarin je kan kijken welke kant je op moet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2010 Nee volgens mij niet. (maar dat is wat ik gehoord heb ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2010 (bewerkt) Is er in gta III trouwens een map waarin je kan kijken welke kant je op moet? Bij gta III kan je alleen de plate grond krijgen. Veder is er geen map in het spel, zo als bij de andere GTA's(de nakomers van de GTA III). Gr. Kratod Bewerkt: 30 maart 2010 door Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.