ramzilo Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Beste mensen van wikigta zouden jullie mij alstublieft kunnen helpen met waar ik een boot of helikopter kan vinden voor vice city of liberty city voor de psp. ik zou jullie echt heel erg dankbaar zijn veel groetjes: ramzi talouka Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Onderstaand bericht is gebaseerd op GTA: Vice City Stories, onderaan staat de link voor de GTA: Liberty City Stories Met WikiGTA kun je de zoekfunctie raadplegen of zelf via de GTA Vice City Stories pagina op WikiGTA zoeken. Als je dat had gedaan was je op de voertuigen-pagina gekomen, een pagina waar een tabel op staat met allerlei info over de voertuigen in het spel. Als je op // klikt kun je daar de kolom mee sorteren. Doe je dat bij de kolom 'Voertuig' kon je 'Luchtvoertuig' vinden, waar dus alle helikopters en vliegtuigen staan. Ga bij die rijen af naar 'Vindplaatsen' en klik op 'Klik', als dat er staat. Een pagina met een kaart opent zich, waarop bolletjes groter en kleiner worden. Een oranje bolletje betekent dat het voertuig zich er altijd bevindt (spawnt), een rode betekent dat het voertuig alleen daar zogeheten 'spawnt' na een missie. Idem dito voor GTA: Liberty City Stories: Voertuigen Liberty City Stories Ik hoop je nu voldoende op weg geholpen te hebben @ hieronder: Had m'n bericht al getypt voor ik daar achter kwam, aangepast; dankje. Bewerkt: 24 augustus 2009 door VWO-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Lijkt me toch Vice City Stories, aangezien dat 't enige deel uit de GTA-serie is die zich in Vice City afspeelt én verkrijgbaar is voor de PSP... >>> Door NandroDavids: Verplaatst naar VCS General<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zero-two Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 Vice City Stories heeft ook vliegtuigen, zoals de Skimmer die je hier kunt vinden, en de Biplane die je hier kunt vinden. Ik schrijf hier alle helikopters en de water voertuigen met de vindplaatsen op. Armadillo kun je hier vinden. Air ambulance kun je hier vinden. Hunter kun je hier vinden. Little Willie kun je hier vinden. Maverick kun je hier vinden. Sparrow kun je hier vinden. VCPD Maverick kun je hier vinden. Bovver'64 die je hier kan vinden. Dinghy die je hier kan vinden. Jetmax die je hier kan vinden. Marquis die je hier kan vinden. Rio die je hier kan vinden. Reefer die je hier kan vinden. Squalo die je hier kan vinden. Violator die je hier kan vinden. Yola die je hier kan vinden. Jet Ski die je hier kan vinden. Om de helikopters te krijgen moet je From Zero to Hero voltooid hebben. De directe download link van de savegame kun je hier vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 Ik had dezelfde kwestie! In een ander topic vroeg ik dit al... Maar dat was even offtopic... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.