Jump to content

kunt u mij helpen aub aub aub aub


ramzilo

Recommended Posts

Beste mensen van wikigta zouden jullie mij alstublieft

kunnen helpen met waar ik een boot of helikopter kan vinden

voor vice city of liberty city voor de psp.

ik zou jullie echt heel erg dankbaar zijn

veel groetjes:

ramzi talouka :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Onderstaand bericht is gebaseerd op GTA: Vice City Stories, onderaan staat de link voor de GTA: Liberty City Stories

Met WikiGTA kun je de zoekfunctie raadplegen of zelf via de GTA Vice City Stories pagina op WikiGTA zoeken. Als je dat had gedaan was je op de voertuigen-pagina gekomen, een pagina waar een tabel op staat met allerlei info over de voertuigen in het spel. Als je op sort_none.gif/sort_up.gif/sort_down.gif klikt kun je daar de kolom mee sorteren. Doe je dat bij de kolom 'Voertuig' kon je 'Luchtvoertuig' vinden, waar dus alle helikopters en vliegtuigen staan. Ga bij die rijen af naar 'Vindplaatsen' en klik op 'Klik', als dat er staat. Een pagina met een kaart opent zich, waarop bolletjes groter en kleiner worden. Een oranje bolletje betekent dat het voertuig zich er altijd bevindt (spawnt), een rode betekent dat het voertuig alleen daar zogeheten 'spawnt' na een missie.

Idem dito voor GTA: Liberty City Stories:

Voertuigen Liberty City Stories

Ik hoop je nu voldoende op weg geholpen te hebben :)

@ hieronder: Had m'n bericht al getypt voor ik daar achter kwam, aangepast; dankje.

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Vice City Stories heeft ook vliegtuigen, zoals de Skimmer die je hier kunt vinden, en de Biplane die je hier kunt vinden. Ik schrijf hier alle helikopters en de water voertuigen met de vindplaatsen op.

Om de helikopters te krijgen moet je From Zero to Hero voltooid hebben. De directe download link van de savegame kun je hier vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...