Jump to content

Waar is Liberty City Penitentiary?


Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Hey iedereen

Ik ben op zoek naar de gevangenis van GTA 3 ( Liberty City Penitentiary )

Want in de eerste missie wordt je overgebracht naar de gevangenis, maar ik kan hem nergens vinden

PS : Niet het Staunton Island Police Station

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael_Scofield94941

    12

  • Basssss

    3

  • Rinaldootje

    2

  • Svenie

    2

Net als de bank die Claude berooft, die staat ook niet in het echte LC. (Wel ergens achter de berg als unsolid scenery) Het zou kunnen dat die gevangenis op een denkbeeldig eiland ligt, waar Claude dan met een schip naar toe gaat.

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Zou het mogelijk zijn dat die ergens naast portland ligt ofzo

Ik hoor in elke GTA game die zich afspeelt in Liberty City wel iets over Liberty City Penitentiary

Ze worden zogezegd op het begin naar de gevangenis gebracht.

En op een cheat site voor GTA 3 staat dat de gevangenis onder de Callahan Bridge ligt.

Ik weet het niet meer.

:schater::N

Link to comment
Delen op andere websites

De enige gevangenis die je in Liberty City effectief bezoekt is die in Shoreside Vale. In Liberty City Stories moet je er vermomd als advocaat binnen gaan om met Salvatore Leone te kunnen praten. De kans dat dit echter de Liberty City Penitentiary is, is klein. Dit vanwege hetgeen Rinaldootje al zei. In de openingsscène van GTA III rijdt het politieconvooi wel degelijk naar Portland, wat er op wijst dat de gevangenis daar gestationeerd is. Ik denk simpelweg dat Rockstar hier geen rekening mee heeft gehouden en dacht dat de speler hier niet verder zou op ingaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ligt deze gevangenis ?

Diegene waar je Salvatore Leone moet bezoeken ?

Is die er in GTA 3 ?

Ja die gevangenis kan je vinden in GTA III, je kunt hem alleen niet bezoeken. Je vindt er wel een Police aan de ingang, waarmee je eventueel de Vigilante missies kunt spelen.

Screen + kaartje:

post-16696-1251302917_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zojuist met Map Editor eens binnenin deze '' Jail '' gaan kijken en er is niets, alleen maar leegte.

Ik vraag mij nu af, hoe kan het vanbinnen leeg zijn, terwijl je een missie moet doen waarbij binnen cellen zijn

Of was die missie alleen voor GTA LCS ?

Link to comment
Delen op andere websites

No shit, Sherlock.

Die gevangenis hééft geen interieur, omdat het niet de bedoeling is dat je daar überhaupt binnenkomt. De LC Penitentiary zit niet in het spel, anders was ie al lang gevonden.. (dan bedoel ik dus in de bestanden van het spel, niet in de stad zelf).

Link to comment
Delen op andere websites

De 'gevangenis' in Shoreside Vale zijn politiecellen in het politiebureau zelf. Dat zijn dus geen cellen waarin mensen voor een lange tijd vast zitten. In GTA Liberty City Stories wordt Salvatore hier voor even vastgehouden, gezien hij van veel misdaden wordt verdacht. In deze GTA is er enkel een interieur voor een verhoorkamer die wordt gebruikt in een van de missies. Verder krijg je ook nog enkele missies gegeven achter het gebouw. Je ziet daar een paar raampjes met tralies ervoor, waarachter zich dus waarschijnlijk de politiecellen zitten. Salvatore zit in een van deze cellen en geeft informatie door aan Toni, die achter het gebouw staat. Interieur is er niet, gezien je nooit de binnenkant tezien krijgt.

Het politiebureau van Staunton Island heeft ook dergelijke cellen, zoals je kan zien in de missie Kanbu Bust-Out in GTA III zelf.

Maar dit zijn tijdelijke cellen, daar heb je niets aan. Claude wordt naar een echte gevangenis gebracht. Waarom hij naar Portland wordt gebracht is eigenlijk niet zo vreemd. Liberty City kent namelijk helemaal geen gevangenis! Het is dus waarschijnlijk dat hij naar een andere stad of dergelijke wordt overgebracht. Portland heeft de havengelegenheid, dus dat kan dan een goede manier zijn om het geheel te verklaren. Een andere theorie kan zijn dat er ooit wel een gevangenis geplant zou zijn, want zoals je op vroege schetsen kunt zien is zeer veel veranderd in de uiteindelijke versie in vergelijking met deze eerste schetsen.

Verder zou ik er ook niet al te diep op in gaan, het is goed mogelijk dat Rockstar er gewoonweg niet veel aandacht aan heeft gegeven. Claude wordt overgebracht, maar het konvooi wordt in een hinderlaag gelokt, verder is het eigenlijk niet belangrijk waar hij heen werd gebracht.

Link to comment
Delen op andere websites

De 'gevangenis' in Shoreside Vale zijn politiecellen in het politiebureau zelf. Dat zijn dus geen cellen waarin mensen voor een lange tijd vast zitten. In GTA Liberty City Stories wordt Salvatore hier voor even vastgehouden, gezien hij van veel misdaden wordt verdacht. In deze GTA is er enkel een interieur voor een verhoorkamer die wordt gebruikt in een van de missies. Verder krijg je ook nog enkele missies gegeven achter het gebouw. Je ziet daar een paar raampjes met tralies ervoor, waarachter zich dus waarschijnlijk de politiecellen zitten. Salvatore zit in een van deze cellen en geeft informatie door aan Toni, die achter het gebouw staat. Interieur is er niet, gezien je nooit de binnenkant tezien krijgt.

Het politiebureau van Staunton Island heeft ook dergelijke cellen, zoals je kan zien in de missie Kanbu Bust-Out in GTA III zelf.

Maar dit zijn tijdelijke cellen, daar heb je niets aan. Claude wordt naar een echte gevangenis gebracht. Waarom hij naar Portland wordt gebracht is eigenlijk niet zo vreemd. Liberty City kent namelijk helemaal geen gevangenis! Het is dus waarschijnlijk dat hij naar een andere stad of dergelijke wordt overgebracht. Portland heeft de havengelegenheid, dus dat kan dan een goede manier zijn om het geheel te verklaren. Een andere theorie kan zijn dat er ooit wel een gevangenis geplant zou zijn, want zoals je op vroege schetsen kunt zien is zeer veel veranderd in de uiteindelijke versie in vergelijking met deze eerste schetsen.

Verder zou ik er ook niet al te diep op in gaan, het is goed mogelijk dat Rockstar er gewoonweg niet veel aandacht aan heeft gegeven. Claude wordt overgebracht, maar het konvooi wordt in een hinderlaag gelokt, verder is het eigenlijk niet belangrijk waar hij heen werd gebracht.

Het moet wel in Liberty City geweest zijn, anders heet het toch geen Liberty City Penitentiary...

Bewerkt: door ~Lance Vance
Link to comment
Delen op andere websites

Het politiebureau van Staunton Island heeft ook dergelijke cellen, zoals je kan zien in de missie Kanbu Bust-Out in GTA III zelf.

Hier wil ik even aan toe voegen dat dit interior zich ook in GTA LCS bevind, maar niet berijkbaar is. Met de shotgunbug kun je het wel zien door door de muur te kijken. Op deze manier kun je ook delen uit de oude metrotunnel bekijken. (Sommige stukjes, denk aan de ondersteuningsbalken en de oude tramwagons die erin staan. De rest is gewoon onzichtbaar) ;)

Het moet wel in Liberty City geweest zijn, anders heet het toch geen Liberty City Penitentiary...

Het kan een eilandje zijn dat zo ver weg is dat het niet te bezoeken valt. Maar dat het toch van LC is. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...