Michael_Scofield94941 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Hey, Ik heb dit topic gestart omdat ik zojuist op het internet heb gevonden dat GTA III wel een gevangenis zou hebben, het zou onder een bepaalde brug liggen, en als je van de brug af zou springen zou je in de gevangenis spawnen. Is dit waar of is dit maar verzonnen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Bron zou handig zijn. Maar zover ik weet is er geen gevangenis in GTA III, op de cel op Staunton na dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Bron zou handig zijn. Maar zover ik weet is er geen gevangenis in GTA III, op de cel op Staunton na dan. http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=274677 Het 9e bericht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Volgens mij ligt daar geen gevangenis. Maar hier is de Lift Brug waar ze het over hadden in de bron. klik Ga kijken zou ik zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Volgens mij ligt daar geen gevangenis. Maar hier is de Lift Brug waar ze het over hadden in de bron. klik Ga kijken zou ik zeggen Ik ben al eens gaan kijken, maar ik kan niets vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Wat er ergens op een forum hoeft te staan betekend niet dat het meteen al zo is. En zeker op een groot forum als GTAForums. Kijk het is al bevestigd. Er is geen Gevangenis in GTA III zonder mods. Wat ze daar zeggen is een grote leugen. Als er een gevangenis was zou die Allang bekend zijn. het spel is uit 2001. Dan weet je dat alles wat er in het spel zit al gevonden is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Wat er ergens op een forum hoeft te staan betekend niet dat het meteen al zo is. En zeker op een groot forum als GTAForums. Kijk het is al bevestigd. Er is geen Gevangenis in GTA III zonder mods. Wat ze daar zeggen is een grote leugen. Als er een gevangenis was zou die Allang bekend zijn. het spel is uit 2001. Dan weet je dat alles wat er in het spel zit al gevonden is. Spijtig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
koninglol Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 Bron zou handig zijn. Maar zover ik weet is er geen gevangenis in GTA III, op de cel op Staunton na dan. volgens mij zijn daar wel weer wat mods voor te vinden hoor. messchien kan je er zelf een maken maar ik zelf weet nie hou als iemand me kan helpen graag! ps: sorry dat ik zo afwijk van het verhaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Mensen dachten dat er een gevangenis ingame zou zitten omdat er op de GTA III website screens zijn van 8 Ball in de gevangenis, en omdat in de begincutscene de SWAT Enforcer die over Callahan Bridge rijdt, naar de Liberty City Penitiary zou gaan, ook wel Liberty City Gevangenis. Maar deze zit niet ingame. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Er is geen gevangenis in GTA III. Behalve dan een cel in een missie van Kenji en een niet-toegankelijke cel waar Salvatore in Liberty City Stories wordt vast gehouden. Er bestaat wel een mod voor een gevangenis in GTA III. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Er is geen gevangenis in GTA III. Behalve dan een cel in een missie van Kenji en een niet-toegankelijke cel waar Salvatore in Liberty City Stories wordt vast gehouden. Er bestaat wel een mod voor een gevangenis in GTA III. Die mod kende ik al @ CG : Zou je de screens van 8-Ball in de gevangenis hier kunnen posten ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 De bewuste screen is hier op de Liberty Tree te vinden. 8 Ball loopt in feite gewoon in de steeg voor je eerste safe house. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 De bewuste screen is hier op de Liberty Tree te vinden. 8 Ball loopt in feite gewoon in de steeg voor je eerste safe house. Oh, bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA3Betalover Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Zou wel een leuk moddingproject zijn. Sorry dit is heel oud maar De LC Penitentairy is geschrapt dat was in de Alpha versie van het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 ff een vraag erover hoe weet men dat er spraken is van die gevangenis?? wanneer leer je dei kennen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.