GTA3Betalover Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 (bewerkt) Zou wel een leuk moddingproject zijn. Sorry dit is heel oud maar De LC Penitentairy is geschrapt dat was in de Alpha versie van het spel Kaart van de Alpha versie van het spel Prison in the north dus dat zou volgen's mij de Liberty Penitentiary zijn Bewerkt: 4 augustus 2010 door GTA3Betalover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 ff een vraag erover hoe weet men dat er spraken is van die gevangenis?? wanneer leer je dei kennen srry voor bump maar ik vraag me af waarom en hoe er sprake is van deze gevangenis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 (bewerkt) Degene die de OP postte dacht dat er sprake was van de gevangenis vanwege de post van iemand op een ander forum. Een voor 100% onbetrouwbare bron dus. En vanwege de cutscene uiteraard. Bewerkt: 9 september 2010 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Prison_Break_Stories Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 Dus het is vrij duidelijk dat er geen gevangenis is in GTA 3. Er is wel een gevangenis mod voor GTA III, die kan je op de volgende locatie downloaden. http://grandtheftauto.filefront.com/file/Liberty_City_Penitentiary;42732 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Claude2 Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2011 Mijn theorie is dat Alderney aan Shoreside Vale ligt, dus dat die in een ander stuk zit, dat we nog niet hebben gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.