Jump to content

Release CW voor de PSP


Reinier93

Recommended Posts

Ah mooi nieuws,

Ik hoop wel dat hij voor de PSP Wat mooier is.

Zal hem zeker downloaden,

Maar het word waarschijnlijk toch uitgesteld...

@ hieronder,

Nee,

Ik heb hem al voor de Ds gekocht en vond het niet goed voor dat geld,

Dus ga hem downloaden.

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Da's goed nieuws. Net rond het moment dat ik mijn geld krijg Whooh.

Ah mooi nieuws,

Ik hoop wel dat hij voor de PSP Wat mooier is.

Zal hem zeker downloaden,

Maar het word waarschijnlijk toch uitgesteld...

Downloaden. Koop het spel gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar twittert over release GTA: Chinatown Wars

25 augustus 2009 23:51 | Nieuws | pieterm | 17 reacties

5021-6.jpg

Dat het eenvoudige Twitter toch een handig communicatiemiddel kan zijn, wordt nog maar eens duidelijk. Speluitgever Rockstar kondigt via haar Twitterpagina namelijk aan dat het langverwachte Grand Theft Auto: Chinatown Wars voor PlayStation Portable op 20 oktober in de winkelrekken wordt verwacht. De titel zal zowel op UMD-schijfje als via digitale download worden uitgebracht. Bovendien kondigt Rockstar in datzelfde Twitterbericht aan dat zeer binnenkort de eerste screenshots van deze versie worden vrijgegeven.

Grand Theft Auto: Chinatown Wars is een volledig nieuw deel uit de Grand Theft Auto-reeks. In deze titel volgen we de spannende avonturen van Huang Lee, een jonge knaap die lid is van de Chinese beweging Triad. Zijn vader is pas vermoord en hij krijgt de taak om het zwaard van zijn overleden vader naar zijn oom Wu "Kenny" Lee te brengen. Helaas voor Huang loopt dat plannetje alvast niet van een leien dakje want zijn weg is bezaaid vol hinderlagen en overwachte plotten.

Bron: Twitter

Bron: 9Lives

Ziet er goed uit, ik ga hem meteen kopen. Ik hoop wel dat ze iets gedaan hebben aan dat top-down-achtig gedoe.

Het rare vind ik wel dat Rockstar hem al aankondigt voor 20 oktober, maar dat ik nog geen officiële mail van Rockstar heb gehad.

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar twittert over release GTA: Chinatown Wars

25 augustus 2009 23:51 | Nieuws | pieterm | 17 reacties

5021-6.jpg

Dat het eenvoudige Twitter toch een handig communicatiemiddel kan zijn, wordt nog maar eens duidelijk. Speluitgever Rockstar kondigt via haar Twitterpagina namelijk aan dat het langverwachte Grand Theft Auto: Chinatown Wars voor PlayStation Portable op 20 oktober in de winkelrekken wordt verwacht. De titel zal zowel op UMD-schijfje als via digitale download worden uitgebracht. Bovendien kondigt Rockstar in datzelfde Twitterbericht aan dat zeer binnenkort de eerste screenshots van deze versie worden vrijgegeven.

Grand Theft Auto: Chinatown Wars is een volledig nieuw deel uit de Grand Theft Auto-reeks. In deze titel volgen we de spannende avonturen van Huang Lee, een jonge knaap die lid is van de Chinese beweging Triad. Zijn vader is pas vermoord en hij krijgt de taak om het zwaard van zijn overleden vader naar zijn oom Wu "Kenny" Lee te brengen. Helaas voor Huang loopt dat plannetje alvast niet van een leien dakje want zijn weg is bezaaid vol hinderlagen en overwachte plotten.

Bron: Twitter

Bron: 9Lives

Ziet er goed uit, ik ga hem meteen kopen. Ik hoop wel dat ze iets gedaan hebben aan dat top-down-achtig gedoe.

Het rare vind ik wel dat Rockstar hem al aankondigt voor 20 oktober, maar dat ik nog geen officiële mail van Rockstar heb gehad.

Kijkt het is voor R* makkelijker om iets vrij te geven via een site zoals Twitter. Dan weten mensen het al. Later komen ze dan al met een mooie nieuwsbrief. Zo gaat het tegenwoordig steeds vaker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...