Jump to content

Ben jij meer een binnenmens..


Bayside

..  

112 leden hebben gestemd

  1. 1. Binnenmens of buitenmens?

    • Binnenmens
      77
    • Buitenmens
      35


Recommended Posts

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    4

  • Cheers.

    4

  • j0uk3

    2

  • Phoenyxar

    2

Ik besluit niet te stemmen. Ik kan namelijk niet kiezen..

Ik vind het heerlijk om af en toe in de buitenlucht te zijn, beetje rijden op de fiets, rondhangen met maten en andere dingen.. Maar aan de andere kant vind ik 't ook fijn om af en toe een tv, pc, radio of iets dergelijks aan te hebben staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben meer een buiten mens. Ik vind het geweldig om buiten te zijn. Maar ik heb gestemt binnenmens aangezien ik 90% van me tijd binnen in huis ben en tijdens de pauzes meestal binnen ben. Komt eigenlijk alleen maar omdat ik geen vrienden buiten school heb.

Link to comment
Delen op andere websites

In de zomer zit ik met mijn laptop buiten, in de winter zit ik binnen. :7 Maar ik ben meer een buitenmens, ik zit liever buiten, ik sport liever buiten, ik laat vaak de hond uit, en camperen is best leuk. :tu: Als ik de hele dag binnen heb gezeten moet ik echt even naar buiten. Even frisse lucht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf zit over het algemeen binnen. Maar dat neemt niet weg dat ik het buiten niet leuk vind. Ik vind het buiten geweldig zolang er iets te doen is. Ik ga niet de hele dag alleen op een stoeprand zitten voor me uit starten. Met vrienden is dat veel leuk :schater: Daarnaast ligt het er natuurlijk ook nog eens aan wat voor weer het is buiten. Als het lekker weer is wil ik wel naar buiten. Maar als het regent en het hevig koud is zit ik toch echt liever binnen. En ik denk dat dit voor de meeste mensen geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...