Jump to content

Ben jij meer een binnenmens..


Bayside

..  

112 leden hebben gestemd

  1. 1. Binnenmens of buitenmens?

    • Binnenmens
      77
    • Buitenmens
      35


Recommended Posts

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    4

  • Cheers.

    4

  • j0uk3

    2

  • Phoenyxar

    2

Ik ben een echt buitenmens. Ik wordt helemaal vrolijk als het weer mooi weer wordt en ik lekker buiten kan zitten, maar ik ga ook graag skeeleren, fietsen of gewoon wandelen. Ons dakterras is ook echt een verlenging van de woonkamer, want mijn vrouw is ook een buitenmens.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben (Als het een beetje redelijk weer is!) een echt buitenmens , Vooral als die heerlijke zon lekker schijnt. 8)

Lekker naar het Strand ! ^_^ Zwemmen , Stukje fietsen , Terrasje opzoeken , Lekker van het weer genieten ! , etc ;)

Maar als het winter is zit ik weer meer binnen (Zoals meerdere mensen) , Maar ook dan kan buiten wel leuk zijn. :tu: (Behalve de gladheid) :ch:

Oftewel , Het maakt mij niet zoveel uit of het nou Warm of Koud is buiten ! Ik ben gewoon liever buiten omdat daar meer te beleven is.

Buitenmens dus ! :cya:

Bewerkt: door Melvin_123
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben meer een buitenmens. Ik vind het heerlijk om buiten te zijn, in de natuur! Lekker door de bossen mountainbiken of op het strand liggen. Ik ben veel liever buiten dan binnen! ^^

Dat vind ik ook, ben ook echt een buitenmens :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

bump :$

Binnemens ik ben liever binnen lekker warm achter em xdoos.

maar ik begin wel steeds meer met vrienden oom te gaan dus ik ben nu meer buiten.

Je had geen vrienden of wat?

Ontopic: Ik ben meer een buitenmens, hoewel ik vaak binnen zit.. Maar het lijkt me logish dat je meer binnen bent dan buiten.. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...