Jump to content

Concerten


Fuffie

Ga je weleens naar een concert ?  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga je weleens naar een concert ?

    • Ja
      15
    • Nee
      5
    • Ik wil wel
      5
    • Ik ga niet
      2


Recommended Posts

Okej, ik had een maand geleden een ticket gekocht voor Pukkelpop 2009 heel groot evenement in Belgie - Hasselt, ben er met een paar vrienden heen gegaan en het was super gezellig.

^_^ Wie van jullie gaan er weleens naar concerten of grote evenementen zoals Lowlands hier in NL of anders ??

Groeten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • haai

    4

  • NilsHolgersson

    3

  • NickOwnage

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    3

Vorig jaar wou ik naar het Arrow Rock Festival maar ik moch niet van me ouders, ik baalde ervan. Want de hoofd act was KISS, en dat is me favo band. Hopelijk komen ze nog terug in Nederland, want ga ik natuurlijk naar een concert! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga liever naar concerten dan naar festivals.

Bij concerten weet je zeker dat je de muziek goed vindt, omdat je favoriete band dan optreedt.

Bij festivals treden er ongeveer 100 verschillende artiesten om waarvan je 75% waarschijnlijk toch niet heel goed vindt. En het overnachten op een wei vind ik ook maar niets.

Link to comment
Delen op andere websites

En het overnachten op een wei vind ik ook maar niets.

Daarom neem ik altijd een tentje + luchtbed mee, slaapt wat lekkerder. :7

Ik ga zelf niet zo heel vaak naar een concert. 1 keer per jaar naar een groot festival (Wacken) en soms naar een concert/optreden. Het laatste echte concert (dus niet tijdens festival) was 13 juni 2008 (Bon Jovi @ Arena). Ook vind ik kleine onbekende live-bandjes in een kroeg ook leuk om te zien en geeft een gezellige sfeer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga liever naar een concert dan naar een festival... Op en festival duurt het te lang en komen er allemaal saaie artiesten, mij gaat het om mijn idolen! (Belle Perez en Celine Dion) Als er een festival is met 1 van mijn idolen of zelfs van allebei dan ben ik erbij!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...