Mr.Boss Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) eergisteren is een hockeywedstrijd gespeelt en supporters van bloemendaal hebben voor OZ midden in de nacht pizza besteld niemand had een oog docht gedaan wat vinden jullie van deze actie? Bewerkt: 7 juni 2005 door Mr.Boss Reageren
Thabit Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) Stom, erg stom. Trouwens, de supporters van Bloemendaal hebben een pizza voor OZ besteld, niet andersom. Daardoor heeft OZ geen goede nachtrust gehad, flauwe grap! Bewerkt: 7 juni 2005 door Thabit Reageren
Tim14 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) Hahaha, doet me denken aan de ene keer in 1990 toen Argentijnen slaap middel in het drinken van Braziliaanse voetballers hadden gedaan.. Dit vind ik opzich wel leuk bij de sport.. maar het moet niet zo erg worden dat ze dat altijd gaan doen. Ik woon trouwens in de buurt van OZ waar eergister een groot feest was Bewerkt: 7 juni 2005 door Tim14 Reageren
The Outlaw Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Pizza? midden in de nacht? nou dat moet plesant voor de tegenparty zijn geweest waren zeker hun verlies party aan het wegspoelen Tim hoorde je daar ook het gejuich of niet? moet wel leuk daar zijn met die mensen weet nog dat we tegen de nummer 1 van ons waterpolocompetitie moesten we kwamen daar aan, was het zwembad op slot en we waren precies op tijd moesten we helemaal omlopen een halve kilometer :blink: zaten ze daar rustig in te zwemmen, we hadden het daar wel knap benauwd Reageren
Shorty_D Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 sjah bij topsport kan ook wel een grap gehaald als het maar niet regelmatig gebeurd want het is nog altijd topsport Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.