Jump to content

Eerste PSP screenshots


Rinaldootje

Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    7

  • viccie211

    4

  • Bayside

    3

  • MidnightMayhem

    3

Nou ik gun het ze wel ik vind het alleen jammer dat Rockstar z'n beloftes niet na komt.

Rockstar heeft nooit gezegt dat CTW DS-only werd, dat maken fans ervan. :7

Nou volgens mij stond er op de site van CTW dat ie DS-exclusive zou zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik gun het ze wel ik vind het alleen jammer dat Rockstar z'n beloftes niet na komt.

Rockstar heeft nooit gezegt dat CTW DS-only werd, dat maken fans ervan. :7

Nou volgens mij stond er op de site van CTW dat ie DS-exclusive zou zijn.

Ja, CTW is nu ook nog steeds DS-exclusive. Omdat de PSP-versie nog niet uit is. Stond er toevallig ook "Promised" bij? :Y

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom vind je dit om te huilen? Vind je het zo lelijk? Ik vind deze GTA Wel wat hebben.

Kom op zeg, dit is toch niet mooi. De graphics zijn beneden alle peil. De graphics spelen een rol, en jammer genoeg is CW op de PSP op grafisch gebied een fail. Wat niet wegneemt dat als je de game op de PSP zelf speelt het honderdmalen fijner speelt..Ik had 3D verwacht..:-(

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom vind je dit om te huilen? Vind je het zo lelijk? Ik vind deze GTA Wel wat hebben.

Kom op zeg, dit is toch niet mooi. De graphics zijn beneden alle peil. De graphics spelen een rol, en jammer genoeg is CW op de PSP op grafisch gebied een fail. Wat niet wegneemt dat als je de game op de PSP zelf speelt het honderdmalen fijner speelt..Ik had 3D verwacht.. :-(

Graphics, Graphics, Graphics. Whe! Whe! Whe!

Moet het tegenwoordig bij alle games om de graphics draaien?

Kijk je had al niet veel van de graphics kunnen verwachten door wat de PSP aankan. en er past maar Max 1,8GB op een Dual Layer UMD. Ik vind het nog al verdomde knap dat ze nu nog een GTA voor de PSP durven maken omdat er veel mensen alleen maar naar de graphics kijken.

Waarom zou je een spel kopen omdat de graphics geweldig zijn maar het spel totaal zuigt. Je koopt een spel toch om de Gameplay en fun? Niet omdat het er mooi uitziet.

En ja persoonlijk had ik ook wel 3D verwacht maar dat leek al niet te halen omdat dat te veel GB zou kosten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hadden het beter DS-only gehouden, want je voelt totaal niet die sfeer op de PSP zoals op de DS. :t

En de sfeer maakt het juist leuk om het te spelen.

Volgens mij wordt het helemaal verprutsts op PSP. :{

Weet ik al heel zeker! Ik vind die kwaliteiten echt erg... Camerastandpunt zoals ik in andere post al zei is irritant en verder hadden ze op zijn minst beter de graphics van GTA LCS of VCS kunnen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

De screens zien er mooi uit op de tank na, daar aan hadden ze nog het één of ander aan mogen verbeteren. Het 3D effect is goed uitgewerkt bij de meeste dingen. De lichteffecten zien er mooi uit. Ik denk dat meer mensen meer verwacht hadden van het spel, maar ik vind het keurig.

Mooi werk Rockstar!

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga 'm wel kopen, het is natuurlijk geen 3D GTA maar de graphics en special effects zien er beter uit

Beetje ignorant? 0_0

CTW is wél 3D, alleen de camera staat Isometrisch ipv achter de rug van je personage.

ahja, sorry :bonk:

ik ga dus met iedereen hier akkoord, maar ligt het nu aan mij of hebben ze nog geen enkel voertuig mooi geconverteerd?

lichteffecten zijn enorm verbeterd.

en ik ga 'm zeker kopen want het is toch een beetje GTA IV op je psp (;

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

Oh , zo bedoel je . Maar dat doen er veel niet . Kijk maar naar films . Ze zeggen alleen in de cinema , twee weken later is hij op DVD :duh: . En hoe bedoel je , een beetje GTA IV ? Het trekt er toch niet op ? (alleen het land dan .)

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

GTA Chinatown Wars is sowieso een flop (zelfs voor de DS)

Ik ben ook enorm teleurgesteld dat de camerastand isometrisch gebleven is, en dat heeft volgensmij niets te maken dat de PSP het niet aankan ofzo, maar ik denk gewoon luiheid van rockstar.

De spelomgeving is wel mooi uitgewerkt, maar als je die camera nou wat naar benedenhaalt, en draait...Dat is toch niet zo moeilijk? Overgens zien de voetgangers er echt uberlelijk uit..

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...