Jump to content

GTA IV ME mod


cripsleader

Recommended Posts

hoi ik zou graag aan mijn Rotterdam mod de ME willen toevoegen weet iemand hoe je autos kan bewerken en in gta IV kunt zette nog 1 vraagje .... hoe kan ik mensen wapens geven of kiezen ik wil geen pistolen meer voor de Noose leden maar een knuppel of een schild zodat eht net echt lijkt als iemand ideeen heeft zet het neer :D:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

hoi ik zou graag aan mijn Rotterdam mod de ME willen toevoegen weet iemand hoe je autos kan bewerken en in gta IV kunt zette nog 1 vraagje .... hoe kan ik mensen wapens geven of kiezen ik wil geen pistolen meer voor de Noose leden maar een knuppel of een schild zodat eht net echt lijkt als iemand ideeen heeft zet het neer :D:tu:

zelf stelik voor om de boxville als vorm te gebruiken deze lijkt er veel op de ME wagen verder zou eht gaaf zijn als we een systeem maken dan je ermee kunt spuiten

Link to comment
Delen op andere websites

hoi ik zou graag aan mijn Rotterdam mod de ME willen toevoegen weet iemand hoe je autos kan bewerken en in gta IV kunt zette nog 1 vraagje .... hoe kan ik mensen wapens geven of kiezen ik wil geen pistolen meer voor de Noose leden maar een knuppel of een schild zodat eht net echt lijkt als iemand ideeen heeft zet het neer :D:tu:

zelf stelik voor om de boxville als vorm te gebruiken deze lijkt er veel op de ME wagen verder zou eht gaaf zijn als we een systeem maken dan je ermee kunt spuiten

Volgens mij bestaat er nog geen ME busje/ME mensen. Maar je kan altijd de texture van de boxville vervangen naar die van een ME busje. Je kan natuurlijk ook nog altijd een heel nieuw busje maken. Of je kan zoiezo een ME busje uit de vorige GTA-reeks converteren naar GTA 4 met een gloednieuwe texture. :Y Je hebt in iedere val genoeg keuze wat je wilt gaan doen nu. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

hoi ik zou graag aan mijn Rotterdam mod de ME willen toevoegen weet iemand hoe je autos kan bewerken en in gta IV kunt zette nog 1 vraagje .... hoe kan ik mensen wapens geven of kiezen ik wil geen pistolen meer voor de Noose leden maar een knuppel of een schild zodat eht net echt lijkt als iemand ideeen heeft zet het neer :D:tu:

zelf stelik voor om de boxville als vorm te gebruiken deze lijkt er veel op de ME wagen verder zou eht gaaf zijn als we een systeem maken dan je ermee kunt spuiten

Volgens mij bestaat er nog geen ME busje/ME mensen. Maar je kan altijd de texture van de boxville vervangen naar die van een ME busje. Je kan natuurlijk ook nog altijd een heel nieuw busje maken. Of je kan zoiezo een ME busje uit de vorige GTA-reeks converteren naar GTA 4 met een gloednieuwe texture. :Y Je hebt in iedere val genoeg keuze wat je wilt gaan doen nu. :Y

wat voor een tool of editor moet ik gebruiken om de vorm van de auto te verandere ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...