Jump to content

Vuurwerktopic 2009/2010


Wesley

Recommended Posts

Oh God, is het weer zover.. :-(

Voor alle duidelijkheid, illegaal vuurwerk bespreken is verboden en levert een waarschuwing op. Het verleden leert ons dat leden het vaak niet kunnen laten om alsnog erover te praten, dus bij deze een waarschuwing vooraf.

NandroDavids heeft het al eerder gezegd, constant miepen dat het topic al zo vroeg is kun je beter laten.. We weten het nu wel.. 80x was wel genoeg.. Het is duidelijk.. Dank u wel..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga denk ik veel Flower Thunders kopen, veel baby vuurpijltjes (blijven leuk) rotjes, hondentollen en wat goede vuurpijlen.

In de avond een paar honderdduizendklapper, erg goede vuurpijlen en grote potten.

Bewerkt: door weaponmr
Link to comment
Delen op andere websites

Dat worden weer 10 pakken babypijltjes kopen, i love it!

Had is een keer 1tje aangestoken in een hele doos, wilde hem laten vliegen door het schuin tegen de rand te zetten, gingen alle 250 pijltjes achter elkaar, dat was echt vet. Moet je ook eens proberen.

Bewerkt: door weaponmr
Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak m'n eigen vuurwerk, nou ik ben niet zo'n noob die het stoer vind om pijpbommen of rookbommen te maken. Ik doe het best professioneel, ik heb alle chemicaliën zelf gekocht, en maak zelf ook vuurpijlen. Maar natuurlijk koop ik zelf ook vuurwerk, dit jaar misschien wat meer omdat een baantje heb. Ik hou ook van die geur van vuurwerk, het is zo'n fijne lekkere geur :D. Natuurlijk zit ik ook elk jaar bij arjanuitman, en kan niet wachten tot 1 september wanneer arjanuitman weer z'n internet deuren opent. :puh:

Gevaarlijk joh!

Is en niet een beetje te vroeg om hiet al een topic over te maken? Het is nog zomer.....

Pijpbommen en andere kw3l prut is gevaarlijk, wat ik doe, kan niet zo snel mis gaan, omdat ik niet iets geks doe. Ik maak ook geen gevaarlijke mengelingen, alleen en veilige. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat worden weer 10 pakken babypijltjes kopen, i love it!

Had is een keer 1tje aangestoken in een hele doos, wilde hem laten vliegen door de rand van de het schuin tegen de rand te zetten, gingen alle 250 pijltjes achter elkaar, dat was echt vet. Moet je ook eens proberen.

In principe wel zonde van om alles tegelijk af te steken. Maargoed ik doe het zelf ook altijd hoor, of de bekende heksenketels.

Weten jullie al waar jullie je vuurwerk gaan halen dit jaar? ik denk dat ik dit jaar bij meerdere dealers langs ga :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat worden weer 10 pakken babypijltjes kopen, i love it!

Had is een keer 1tje aangestoken in een hele doos, wilde hem laten vliegen door de rand van de het schuin tegen de rand te zetten, gingen alle 250 pijltjes achter elkaar, dat was echt vet. Moet je ook eens proberen.

In principe wel zonde van om alles tegelijk af te steken. Maargoed ik doe het zelf ook altijd hoor, of de bekende heksenketels.

Weten jullie al waar jullie je vuurwerk gaan halen dit jaar? ik denk dat ik dit jaar bij meerdere dealers langs ga :)

Ik denk bij Halfords, is het dichtstbij en anders bij een elektro winkel wat verder weg en als die ook flut spul heeft ga ik naar een of andere kunst winkel met blijkbaar zulke dure dingen dat ze er een bunker voor hebben gebouwd. Of ze hebben het gebouwd om vuurwerk op te slaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga bij de Rijswijkse Vuurwerkhal en Vuurwerkgigant. Bij de Rijswijkse Vuurwerkhal geven ze ook een Demo.

Dat doen ze hier ook altijd een week voor de opening. Meestal krijgen bedrijven daar veel meer klanten door ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga bij de Rijswijkse Vuurwerkhal en Vuurwerkgigant. Bij de Rijswijkse Vuurwerkhal geven ze ook een Demo.

Dat doen ze hier ook altijd een week voor de opening. Meestal krijgen bedrijven daar veel meer klanten door ^_^

Das meestal wel de truck inderdaad, meestal als ik van een show kom dat van een bedrijf is. Dan denk ik ook altijd: "Had ik maar die zware cakes en vuurpijlen die gewoon zo gigantisch duur zijn :puh: "

Maarja, ik ga dit jaar ook veel naar dat soort show'tjes, altijd leuk om te zien wat een dealer nou precies in huis heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

lekkere dikke rotje (legaal natuurlijk :)) in een grote rotte appel :puh:.

ik koop messchien wat goedkoop vuurwerk (als het zover is) zoals rotjes simpele vuurpijlen enz.

legal firework sucks? lookout for your cocks! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je gaat zeuren over dat er vuurwerk wordt afgestoken ben je echt z'n oude chagerijnige zeur.

Het is maar 1 keer in het jaar en dan willen ze ook de tijden nog korter maken kom op laat de mensen die vuurwerk leuk vinden vuurwerk afsteken zolang ze geen dingen kapot maken enzo.

In dit land mag helemaal niks meer tegenwoordig er komen steeds meer wetten bij als je nu alle wetten zo gaan lezen heb je geen eens tijd meer om ze allemaal te overtreden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...