Nissan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 Lol, ik ben op de avond van oudjaar altijd bewapend met een volle tas vuurwerk, en ga met vrienden de buurt onveilig maken. Politie? Hollen! En meestal heb ik ook nog zat om de dagen daarna mee door te komen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 Lol, ik ben op de avond van oudjaar altijd bewapend met een volle tas vuurwerk, en ga met vrienden de buurt onveilig maken. Politie? Hollen! En meestal heb ik ook nog zat om de dagen daarna mee door te komen . Just like Cuban Gangster. Vrienden halen. Tassen vullen. 10 aanstekers mee voor het geval dat (Ik heb gasbranders mee, ga niet zo snel kapot ;D). En dan KNALLEN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 Ik jat gewoon vuurwerk van jan en alleman, Meestal mag dat wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 Lol, ik ben op de avond van oudjaar altijd bewapend met een volle tas vuurwerk, en ga met vrienden de buurt onveilig maken. Politie? Hollen! En meestal heb ik ook nog zat om de dagen daarna mee door te komen . Just like Cuban Gangster. Vrienden halen. Tassen vullen. 10 aanstekers mee voor het geval dat (Ik heb gasbranders mee, ga niet zo snel kapot ;D). En dan KNALLEN Hehe, ook ik ben de hele dag op straat te vinden.. zo af en toe ga ik altijd even naar binnen toe wat drinken en P2000 meldingen kijken en uiteraard om hier even in dit topic te kijken. Maar voorderest ben ik gewoon de heletijd buiten Wel altijd erg balen dat me duim altijd gewoon bijna niet meer werkt, door die 'klik' aanstekers.. dat kost op ten duur zoveel kracht xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rubensanti Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 AVP? Is dat een demoshow? AVP is een vuurwerksite Ik gooi gewoon lekker mijn rugzak vol, en als die leeg is weer bijvullen begin gewoon weer vanaf 10 uur met stoken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 Gaan jullie ook legale knalpijlen halen? Deze gaan net zo hard als een nitraat en zijn volkomen legaal. Ik neem elk jaar de Tolle Lolla Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 Gaan jullie ook legale knalpijlen halen? Deze gaan net zo hard als een nitraat en zijn volkomen legaal. Ik neem elk jaar de Tolle Lolla Die knallen inderdaad wel aardig, van welke dealer komt dit? Als die dealer hier in de buurt ook zit dan ga ik zeker wel even een kijkje daar nemen. Maargoed voor de echte knallers koop ik natuurlijk mijn favoriete stukje vuurwerk.. Thunderkings (of de concurrent, knock outs). Tevens heb ik ook besloten om het dit jaar bij 6 slof rotjes te houden, dit jaar ga ik echt ontzettend veel geld uitgeven aan die minimortiertjes, lekkere harde knallers! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 Gaan jullie ook legale knalpijlen halen? Deze gaan net zo hard als een nitraat en zijn volkomen legaal. Ik neem elk jaar de Tolle Lolla Die knallen inderdaad wel aardig, van welke dealer komt dit? Als die dealer hier in de buurt ook zit dan ga ik zeker wel even een kijkje daar nemen. Maargoed voor de echte knallers koop ik natuurlijk mijn favoriete stukje vuurwerk.. Thunderkings (of de concurrent, knock outs). Tevens heb ik ook besloten om het dit jaar bij 6 slof rotjes te houden, dit jaar ga ik echt ontzettend veel geld uitgeven aan die minimortiertjes, lekkere harde knallers! Cafferata vuurwerk. Je kan ook de Silver Thunder van Breeschoten halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Ik weet precies wat ik koop heel veel knock out's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Lol, ik ben op de avond van oudjaar altijd bewapend met een volle tas vuurwerk, en ga met vrienden de buurt onveilig maken. Politie? Hollen! En meestal heb ik ook nog zat om de dagen daarna mee door te komen . Just like Cuban Gangster. Vrienden halen. Tassen vullen. 10 aanstekers mee voor het geval dat (Ik heb gasbranders mee, ga niet zo snel kapot ;D). En dan KNALLEN Hehe, ook ik ben de hele dag op straat te vinden.. zo af en toe ga ik altijd even naar binnen toe wat drinken en P2000 meldingen kijken en uiteraard om hier even in dit topic te kijken. Maar voorderest ben ik gewoon de heletijd buiten Wel altijd erg balen dat me duim altijd gewoon bijna niet meer werkt, door die 'klik' aanstekers.. dat kost op ten duur zoveel kracht xD Ik ook, ben van 10.00 tot avond eten buiten, kom alleen thuis om pannenkoeken te eten en mijn tas bij te vullen. wat is P2000? Niet zeuren, draai aanstekers die zijn pas k*t! Na een tijdje is je hele duim naar de klote. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Ik ook, ben van 10.00 tot avond eten buiten, kom alleen thuis om pannenkoeken te eten en mijn tas bij te vullen.wat is P2000? Niet zeuren, draai aanstekers die zijn pas k*t! Na een tijdje is je hele duim naar de klote. P2000 is een pager voor de brandweer en in sommige provincies ook voor ambulance en politie. Daarmee worden alarmeringen gedaan, dus kun je mooi kijken wat er allemaal weer gebeurd is. Tevens, draaiaanstekers zijn inderdaad ook erg vervelend, na een tijdje tenminste.. maar dat geldt ook voor de zogenoemde 'klik' aanstekers. En nee mensen begin nou niet over aansteek-lonten want die zijn echt extreem irritant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Ik ook, ben van 10.00 tot avond eten buiten, kom alleen thuis om pannenkoeken te eten en mijn tas bij te vullen.wat is P2000? Niet zeuren, draai aanstekers die zijn pas k*t! Na een tijdje is je hele duim naar de klote. P2000 is een pager voor de brandweer en in sommige provincies ook voor ambulance en politie. Daarmee worden alarmeringen gedaan, dus kun je mooi kijken wat er allemaal weer gebeurd is. Tevens, draaiaanstekers zijn inderdaad ook erg vervelend, na een tijdje tenminste.. maar dat geldt ook voor de zogenoemde 'klik' aanstekers. En nee mensen begin nou niet over aansteek-lonten want die zijn echt extreem irritant ja heb ook dat probleem met die draaiaanstekers en tegen mij word heel vaak ook gezegt van dat ik een aansteeklont moet gebruiken maar die dingen zijn onhandig kijken wat dit jaar mn budget word voor vuurwerk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Ik ook, ben van 10.00 tot avond eten buiten, kom alleen thuis om pannenkoeken te eten en mijn tas bij te vullen.wat is P2000? Niet zeuren, draai aanstekers die zijn pas k*t! Na een tijdje is je hele duim naar de klote. P2000 is een pager voor de brandweer en in sommige provincies ook voor ambulance en politie. Daarmee worden alarmeringen gedaan, dus kun je mooi kijken wat er allemaal weer gebeurd is. Tevens, draaiaanstekers zijn inderdaad ook erg vervelend, na een tijdje tenminste.. maar dat geldt ook voor de zogenoemde 'klik' aanstekers. En nee mensen begin nou niet over aansteek-lonten want die zijn echt extreem irritant bedankt Ik liep vorig jaar met lonten, heb een paar keer m'n poten verbrand en ze gaan ze op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 bedanktIk liep vorig jaar met lonten, heb een paar keer m'n poten verbrand en ze gaan ze op. Dat is niet het ergste. De kans is vaak erg groot als je nogal actief bent met vuurwerk afsteken dat je rook in je ogen krijgt. En dat prikt zooo extreem erg! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Ik maak ze zelf Rol wat natte wc papier op en leg het op de verwarming en tarra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.