Jump to content

Vuurwerktopic 2009/2010

Wesley

Recommended Posts

Hierboven: dan was ik levenloos durfden eerts niet naar buiten toen ik 7 ofz was

:dans::dans: Vuurwerk :dans::dans:

Ik ga denk ik weer eens zo,n duizenklapper haalen (die de vorigen keer snel stuk ging) :duh:

I Like to movit movit I Like to movit[/font]

Bewerkt: door GtaGekkerd
Delen op andere websites

Hierboven: dan was ik levenloos durfden eerts niet naar buiten toen ik 7 ofz was

:dans::dans: Vuurwerk :dans::dans:

Ik ga denk ik weer eens zo,n duizenklapper haalen (die de vorigen keer snel stuk ging) :duh:

I Like to movit movit I Like to movit[/font]

Ach, ik durfde eerst ook niet naar buiten toen ik 7 was. Al die harde knallen van die rotjes. Het leek wel oorlog! Zelf afsteken durfde ik toen nog niet. Mijn vader probeerde mij toen te leren hoe ik vuurwerk af moest steken. Toen het eerste lontje ging branden gooide ik het rotje meteen weg. En bij de tweede ook, maar helaas vloog er een brandend stukje van dat rotje tegen mijn voorhoofd. En dus rende ik schreeuwend en huilend naar binnen :7 .

Maar hedentendage vind ik rotjes meer op kippenscheetjes lijken. Ik geef meer de voorkeur aan het zwaardere werk, want dat geeft meer een kick. Binnen zitten zou ik niet kunnen tijdens O&N, want ik vind het de leukste dag van het jaar. En het maakt niet uit voor mij wat voor weer het is :D . Daar laat ik me niet door verslaan.

Delen op andere websites

Ik weet geen eens meer hoe ik zelf begon met het afsteken van vuurwerk, ik zag mijn vader altijd dingen afsteken en hij kocht ook altijd een kinderpakket voor ons.. Ook dat was ongeveer toen ik 7 jaar was. Mijn kameraadjes en ik gingen altijd samen bij mij voor het huis vuurwerk afsteken samen met mijn vader. En nog steeds steek ik jaarlijks gewoon vuurwerk af met diezelfde kameraden, alleen nu doe ik het zelfstandig. En ik weet wanneer het te gevaarlijk wordt, ik weet de gevaren van vuurwerk en uiteraard pas ik ook op. Maar zoals Dean al aangaf, rotjes zijn kippescheten, ook ik ga liever voor het zwaardere werk.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Hmm.. niet zo veel posts dit jaar. Nou, moet ik maar weer eens nieuw leven inblazen.

@boven: Hahha :) Zijn er eigenlijk ook vuurwerkgroothandels die door het hele land leveren? Zou ik wel fijn vinden...

Maarja, ik ga weer lekker vuurwerk afsteken, wel legaal. Niet van die illegale zooi, want bij ons lopen altijd the cops wakend rond.

Delen op andere websites

jobator zei:
MMMMMMM,dit jaar weer naar duitsland :bier:

Dat worden harde knallen :puh:

Mja zover ik weet wordt dat ook steeds minder in Duitsland hoor, dat zelfde geldt ook voor België en nog wat meer landen.

@Amigo48 -> Ik zou het maar niet doen als ik jou was.. straks komt er een ontploffing in één van die vuurpijlen terwijl je dan nog heeeel wat kruid in je buurt hebt.. Dat wordt een lekkere knal dan! En 6 vuurpijlen doen niet zoveel hoor, moet je wel echt gigantische pijlen hebben.

Delen op andere websites

ik weet niet hoe diep jij duitsland in gaat,maar wij zitten verder dan berlijn,en daar heb je de zelfde knallen als je in brussel kan krijgen,daar zijn namelijk gewoon lawinepijlen in de winkel te koop...

greets :cya:

Delen op andere websites

ik weet niet hoe diep jij duitsland in gaat,maar wij zitten verder dan berlijn,en daar heb je de zelfde knallen als je in brussel kan krijgen,daar zijn namelijk gewoon lawinepijlen in de winkel te koop...

greets :cya:

Bij de grens van Duitsland en Polen verkopen ze inderdaad hardere knallers dan bij de andere grenzen.

Delen op andere websites

Ik denk dat ik dit jaar maar eens een Italiaansche bom ga halen,

Die super vlinders beginnen te vervelen,

Heb nu nog ene vooraad van vorig jaar:

2 slof Astronauten

3 slof Nitraten

3 Super vlinders

En nog wat pijltjes en dergelijke.

Verwacht er niet veel meer van na een half jaar...

Jij bent slim bezig jochie. *HINT HINT!*

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...