Jump to content

Vuurwerktopic 2009/2010

Wesley

Recommended Posts

@mijn post.

Raketten dan? :D

Tsja als jij zo gek bent om er zelf op te gaan zitten dan :puh: Ik hou je echt niet tegen hoor. Maar ik zou zelf daar niet aan beginnen. Als het ontploft dan zit je die weken daarop een aantal dagen/weken/maanden in het brandwondencentrum. Kort om, niet stunten met vuurwerk, het kan behoorlijk wat letsel opleveren, maar het kan ook je leven kosten.

Delen op andere websites

Even voor de duidelijkheid: praten over illegaal vuurwerk is (helaas :D ) verboden op dit forum. Als je dit doet kun je warns krijgen, dus pas op met wat je post. Dit is geen bevel, maar slechts een advies van moi :D .

Delen op andere websites

Even voor de duidelijkheid: praten over illegaal vuurwerk is (helaas :D ) verboden op dit forum. Als je dit doet kun je warns krijgen, dus pas op met wat je post. Dit is geen bevel, maar slechts een advies van moi :D .

Weetje het zeker?

In de regels staat dat je alleen niet over illegale software / tools enzo mag praten,

maar vuurwerk hoort daar toch niet bij ? :7

zie:

•Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)

Delen op andere websites

Precies toen de 2e eeuw inkwamen (jaar 2000) werd er op straat veel geneukt met vuurpijlen. :7

Je bedoelt het tweede millennium zeker. En neuken met vuurpijlen? Wow, dat brandt zeker wel in je kont. :7

Bewerkt: door Cabyon
Delen op andere websites

Weetje het zeker?

In de regels staat dat je alleen niet over illegale software / tools enzo mag praten,

maar vuurwerk hoort daar toch niet bij ? :7

zie:

•Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)

Jawel hoor:

Helaas...

Bewerkt: door Wesley_GTA
Delen op andere websites

Ja, nederlands is een moeilijk vak.

Al had ik laatst wel het hoogste cijfer in de klas.

>>> Overtreding van de grondregels wordt altijd bestraft met een officiele waarschuwing (+20%),

wil niet aandringen hoor, maar ik dacht dat, dat dan zo is . :7

Delen op andere websites

>>> Overtreding van de grondregels wordt altijd bestraft met een officiele waarschuwing (+20%),

Dat gebeurd toch ook? Alleen hoogst waarschijnlijk heeft een moderator alle illegale dingen hier nog niet gezien.. Ik weet zeker zodra Jowx of een andere mod die illegale dingen leest, dat hij sowieso actie gaat ondernemen. Dus maak je maar geen zorgen hoor :)

Anyway, ik kan wel weer merken dat vele vuurwerkdealer websites alweer volop bezig zijn met onderhoud aan hun websites, het begint er nu eindelijk weer een beetje aan te komen :dans: 73 dagen en 5 uren! Voordat we het al door hebben is het voorbij.

Delen op andere websites

Haha , oke :puh:

Ja, het gaat heel snel.

Ik heb er echt zin in, maarja, als het zover is.. is het zo over inderdaad.

Maargoed, ik ga weer voor de Rotjes, Wondertollen, baby pijltjes, Shocks, en nog wat van die dingetjes;

daar kun je je altijd wel mee vermaken, vooral met vrienden ^_^

Mijn vader koopt dan wel sier :D

:tu:

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Voor vuurwerk uit het buitenland,pm me,zo houden we het forum netjes!

Handelen op het forum is verboden (dus ook via pm), dit soort dingen horen hier niet thuis.

Op de meeste bekende vuurwerkforums is handelen in vuurwerk natuurlijk verboden.

Denk je nou werkelijk dat dit een soort ebay ofzo is :7?

Bewerkt: door DdJDean
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...