Jump to content

Vuurwerktopic 2009/2010


Wesley

Recommended Posts

Hmmmmmmmmmmmmmm.. Ik hoor nu elke dag alweer een aantal harde knallers. Oftewel Oud en Nieuw begint er nu echt aan te komen. Elke zaterdag avond gaat hier ook ergens in de buurt een vuurwerkcake de lucht in. Ik begin er in ieder geval echt weer zin in te krijgen.

Ik heb ook al even gekeken hoeveel euro de rotjes hier kosten per slof. Enigste dealer hier in de buurt die de prijzen online heeft is die van de Welkoop (Lesli Vuurwerk BV). Daar staan ze op voor 0,99€. Extreem goedkoop dus. Naast dat zijn er ook een aantal andere producten met de prijs verlaagd. Eindelijk begint het eens door te dringen bij de vuurwerdealers dat het hier extreem duur is vergeleken met andere landen.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, ik krijg er ook alweer zin in. Kanonslagen kosten hier €0,89. Echt goedkoop. Helaas is het maar 2 pakken per persoon :( Ook worden er ein-de-lijk weer grondbloemen met knal verkocht :) Die wil ik sowieso. Astronauten kosten hier overigens €1,49.

Heeft iemand nog wat leuk vuurwerk aan te raden? Hier wil ik het weg hebben. Ik heb dus geen idee wat leuk is en wat niet :puh: Het moet overigens niet te duur zijn. €40,- vind ik meer dan genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook worden er ein-de-lijk weer grondbloemen met knal verkocht :) Die wil ik sowieso.

Die zijn er volgens mij al weer een jaar.

Ik heb in ieder geval nog een paar pakjes daarvan op zolder liggen.

Ze waren inderdaad een paar jaar weg en dat was jammer.

Daarvoor kwamen van die grondbloemen met crackling in de plaats, maar dat waren allemaal van die kleine knalletjes.

En die dingen zijn er nog steeds, maar ik ben blij dat de gewone grondbloem met knal weer terug is.

Ze waren soms best wel link, want soms werden er stukken kruit in het rond geslingerd als ie knalde en dat is niet zo fijn als je die tegen je kop krijgt ofzo :puh:.

Hier hoor ik ook bijna elke dag wel een enorme knal.

Ik denk dat het lawinepijlen zijn, want deze knallen zijn zo ontiechelijk hard.

Bewerkt: door DdJDean
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn eerste bestelling gedaan, hier begint het ook langzaam op gang te komen. Af en toe een paar knallen 's avonds :dans:

Oops, kan iemand deze post verwijderenbloos.gif pc liep een beetje vast

Bewerkt: door rubensanti
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn eerste bestelling gedaan, hier begint het ook langzaam op gang te komen. Af en toe een paar knallen 's avonds :dans:

Wat heb je besteld dan? Maak eens een lijstje, ben benieuwd :D

Tevens staan de prijzen van Broekhoff BV ook EINDELIJK online! Weet iemand ook of de Thunderking Basic even hard knalt als de gewone thunderking?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn eerste bestelling gedaan, hier begint het ook langzaam op gang te komen. Af en toe een paar knallen 's avonds :dans:

Wat heb je besteld dan? Maak eens een lijstje, ben benieuwd :D

Tevens staan de prijzen van Broekhoff BV ook EINDELIJK online! Weet iemand ook of de Thunderking Basic even hard knalt als de gewone thunderking?

Ik neem aan van wel, anders moet je even naar de prijs van de Basic's kijken, en naar de prijzen van de normale.

zijn de prijzen gelijk, dan zouden ze waarschijnlijk even hard knallen. Zijn de basic's goedkoper, dan zouden die waarschijnlijk zachter zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan van wel, anders moet je even naar de prijs van de Basic's kijken, en naar de prijzen van de normale.

zijn de prijzen gelijk, dan zouden ze waarschijnlijk even hard knallen. Zijn de basic's goedkoper, dan zouden die waarschijnlijk zachter zijn.

Mja basic is normaal 3,75 ofzo.. Maar het is een aanbieding, dus ze kosten dankzij die aanbieding 1,49 per slof. Ben erg benieuwd, tevens heb ik een mail gestuurd naar Broekhoff. Als ze zeggen dat het even hard knalt, dan koop ik hier zeker zo ongeveer 18 pakkies van!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heb ik besteld:

1 x BenW 762 Lily magnolia, 2e gratis = €12,50

1 x BenW 761 Extreme Salute (2e GRATIS) (NiP) = €25,00

1 x PrV 81004 Emporium (NiP) = €19,95

1 x BenW 506 Meter pakket, 2e gratis (NiP) = €25,00

1 x BenW 308 Ninja 2 pijlen = €19,95

1 x BrH 792 Revolution (t.w.v. 32,95 gratis ivm voorverkoop aktie) (NiP) =

€0,00

------------------------------------------------------

Sub-Totaal: €102,40

Blok 3 (DI 29 december, tussen 10.00 en 11.00 uur): €0,00

Totaal: €102,40

Is nog niet zoveel, maar de rest ga ik los kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor vuurwerk uit het buitenland,pm me,zo houden we het forum netjes!

JIJ BENT ZO DOM STRAKS WOUTEN VOOR DE DEUR DOOR DEZE POST! :)

Wat denk je zelf? :bonk:

Wat denk je zelf? WAT DENK JE ZELF!? Een gozer had foto's op z'n HYVES gezet waar hij stond te schieten met een buks. Hij was veel te jong dus hij werd opgepakt door de plut die voor z'n deur kwam! Buks afgepakt en fikse boete! Niks: ''Wat denk je zelf...''.

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, mooi de vuurwerk handel verloopt goed. :D Op school zijn er nu al vele kopers :7

Maar ik ga zelf bijna geen legaal vuurwerk kopen, hoogstends een paar mortieren en romeinsekaarsen met dikke klapper.. Voorde rest niet te veel geld aan nitraten en giga vlinders. Gewoon dat ik een avondje door kan komen.

Als je geld wilt verdeinen moet je lawine pijlen verkopen, die gaan echt als warme broodjes. :puh: Bijna iedereen wil wel een pijl. :7

Link to comment
Delen op andere websites

@ nick hierboven, daar kan je beter niet over praten want anders hangt er zo een warn aan je broek..

Zijn er al andere mensen die een bestelling hebben gedaan? Gister avond zaten er een paar jochies lekker te stoken, de hele avond knallen gehoord :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...