Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen...

Ik ben een hele tijd aan het zoeken naar 3ds Max 9 voor 64-bits. hiermee bedoel ik een trail versie. Maar raar genoeg kan ik alleen de 32-bits versie vinden die het bij mij niet doet. Aangezien ik 64 heb. Kent iemand een link naar de trail van 64 bits?

Gr. Kayle.

Geplaatst:

Helaas verwijderd Autodesk de mogelijkheid om trials van verouderde versie te downloaden. Er was ergens nog een site die ze allemaal had (vanaf 5) maar zijn ook allemaal 32 bit..

Geplaatst:
Helaas verwijderd Autodesk de mogelijkheid om trials van verouderde versie te downloaden. Er was ergens nog een site die ze allemaal had (vanaf 5) maar zijn ook allemaal 32 bit..

Kan het zijn dat hij daarom niet werkt 32-bits? Omdat mijn virus scan ook vraagt of hij informatie van internet mag krijgen. Weet je wat de nieuwste versie is?

Gr. Kayle

Geplaatst:
je kan bij de installatie geloof ik gewoon kiezen welke versie je wilt gebruiken.

Dat verschilt per download, aangezien je bij Autodesk bij 9 kon kiezen of je 32 of 64 bits wilde... Toen deden ze beide versies nog niet in één download.

Geplaatst:
je kan bij de installatie geloof ik gewoon kiezen welke versie je wilt gebruiken.

Dat verschilt per download, aangezien je bij Autodesk bij 9 kon kiezen of je 32 of 64 bits wilde... Toen deden ze beide versies nog niet in één download.

ik heb de versie van 2010 gedownloadt en hij doet het op 32 bits. Er was namelijk geen 64-bits.

Maar ik heb nu een ander probleem namelijk niet met 3ds max maar met txd workshop. want hoe moet ik mijn vele verschillende textures in 1 object zetten? ik snap er niks van. kan iemand misschien uitleg geven welke knoppen ik moet indrukken en hoe? Ik volg trouwens deze tutorial:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=42627

Gr. Kayle

Alvast bedankt

Geplaatst:

Het is een beetje vaag voor me wat je precies wil.. Weet je niet hoe je meerdere plaatjes in TXD Workshop invoegt, of hoe je meerdere plaatjes in 3ds Max krijgt?

Geplaatst:
Het is een beetje vaag voor me wat je precies wil.. Weet je niet hoe je meerdere plaatjes in TXD Workshop invoegt, of hoe je meerdere plaatjes in 3ds Max krijgt?

Oke, ik zal het ff uitleggen :D...

Dit was de eerste keer dat ik met deze programma's gewerkt heb... Het 3ds model is klaar, ik heb hem om gezet naar een dff en een col bestand. Toen had ik alle bmp texturen in txd workshop gezet. Eerst kreeg ik geen plaatjes in het programma (txd workshop) maar nu wel (dat is dus nu opgelost). Ik heb de 3 files in gta3.img gezet. Alleen als ik nu alles in gta zet met Map EDitor 0.32 krijg ik de dff erin maar bij de txd blijft MED steeds hangen. Als ik nu in de gta wereld kom kan ik het textuur 'voelen' maar niet zien. Naderhand heb ik gelezen over de knop 'compres all images' maar bij mij komt er een foutmelding als ik erop klik. Wat moet ik nu doen om de texturen in gta te krijgen?

M.v.g. Kayle

Geplaatst:

Je weet ook dat in de titel van het plaatje in de .txd de extensie er niet bij moet staan (tex1.bmp -> tex1)?

Veel mensen hebben een foutmelding met TXD Workshop, probeer een oudere versie of probeer G-TXD (betere TXD Editor).

Geplaatst:
Je weet ook dat in de titel van het plaatje in de .txd de extensie er niet bij moet staan (tex1.bmp -> tex1)?

Veel mensen hebben een foutmelding met TXD Workshop, probeer een oudere versie of probeer G-TXD (betere TXD Editor).

Ik denk dat ik dit voortaan zal doen. Maar dit probleem is ook weer opgelost door het programma als administrator uit te voeren. en dan op compress all images te klikken :D. Alleen heb ik dit keer nog een probleem :puh: Mijn huis is te groot. in principe kan het grootste gebouw van LA door de deuropening van mijn huis... Ik heb met de scale functie het huis een stukke kleiner gemaakt. Maar hebben jullie ook het probleem dat er soms iets veel te groot of te klein is? of ben ik de enige?

Gr. Kayle

Geplaatst:

Ja, je gebouw is te groot/ als je het te groot gemodelleerd hebt :puh: Je moet met de scale tool je huis kleiner maken, en dan naar de laatste tab gaan (vanaf links, dus de aller rechter) en ergens op reset-x Form drukken. Deze geef je aan je huis, en exporteer je 'm opnieuw. Om te weten hoe groot je huis moet zijn, kan je het best bijvoorbeeld een ped (bijv: lapd1.dff) importeren.

Succes :)

Geplaatst:
Ja, je gebouw is te groot/ als je het te groot gemodelleerd hebt :puh: Je moet met de scale tool je huis kleiner maken, en dan naar de laatste tab gaan (vanaf links, dus de aller rechter) en ergens op reset-x Form drukken. Deze geef je aan je huis, en exporteer je 'm opnieuw. Om te weten hoe groot je huis moet zijn, kan je het best bijvoorbeeld een ped (bijv: lapd1.dff) importeren.

Succes :)

Dank je voor vooral die tip van "kan je het best bijvoorbeeld een ped (bijv: lapd1.dff) importeren.". Het is me nu gelukt om een huis in gta te zetten :D.

Bedankt voor alle reactie's van jullie _O_

Gr. Kayle

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...