arjan123nl Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Wat is nou de beste site? Reageren
mc-mo Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Wat is nou de beste site? Voor wat Reageren
arjan123nl Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Voor de psn cards te kopen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Voor de amerikaanse PSN-cards? Ik moet wel zeggen dat je hier alleen maar volledige games kan kopen geen uitbreidingen (DLC's) voor andere games. Reageren
.Stan Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 De PSN Cards komen toch deze maand in de winkels? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 De PSN Cards komen toch deze maand in de winkels? Dat is tot nu toe nog niet bevestigd geweest door sony. Reageren
arjan123nl Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Op de site staat 18 sept en ik heb een site waar ze europese verkopen. Reageren
.Stan Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) De PSN Cards komen toch deze maand in de winkels? Dat is tot nu toe nog niet bevestigd geweest door sony. Is wel waar, is allang bevestigd, volgensmij zijn ze al uit... http://nl.playstation.com/ps3/hardware/acc...ENetwork-Cards/ Bewerkt: 2 september 2009 door .Stan Reageren
XTR17 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Binnenkort zul je ze wel zo in de Mediamarkt kunnen kopen volgens een vriend die daar werkt. Nog even geduld dus Reageren
.Stan Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Binnenkort zul je ze wel zo in de Mediamarkt kunnen kopen volgens een vriend die daar werkt. Nog even geduld dus Ik hoop dat ze er zijn als de Mappacks van Call of Duty: Modern Warfare 2 komen... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Binnenkort zul je ze wel zo in de Mediamarkt kunnen kopen volgens een vriend die daar werkt. Nog even geduld dus Ik hoop dat ze er zijn als de Mappacks van Call of Duty: Modern Warfare 2 komen... Modern Warfare 2? Duurd nog wel even voor dat uit is en dan kan het nog minstens een maand duren eer dat er een map pack komt dus wees maar zeker tegen die tijd zullen ze er al zijn. Reageren
.Stan Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Ik dacht dat ze in September al kwamen, maar wanneer komen ze nou eigenlijk? Reageren
XTR17 Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) Ik dacht dat ze in September al kwamen, maar wanneer komen ze nou eigenlijk? Ik dacht 18 september of rond die tijd. Edit: Op meerdere website's staat de verwachte levertijd: 18-09-2009 Bewerkt: 5 september 2009 door XTR17 Reageren
straydoggs Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Ik dacht dat ze in September al kwamen, maar wanneer komen ze nou eigenlijk? 1 Oktober is bevestigd @ Gamescon. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Ik dacht dat ze in September al kwamen, maar wanneer komen ze nou eigenlijk? 1 Oktober is bevestigd @ Gamescon. Vandaag is officieel bevestigd dat hij 18 september 2009 verschijnt. Hij zal overal 20 óf 50 euro kosten, dus naar een aanbieding zoeken heeft niet veel nut. Er is aangegeven dat Free Record Shop ze zeker heeft op 18 september. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.