Jump to content

PSN Cards


arjan123nl

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    10

  • .Stan

    4

  • arjan123nl

    4

  • XTR17

    4

wat zijn dat die psn cards? :$

Psn Cards zijn cards waarmee je games en andere stuff uit de Playstation Store kunt kopen.

Deze kaarten zijn enkel beschikbaar in Amerika, maar binnenkort dus ook in Europa :).

Er bestaan 2 soorten kaarten eentje van 20 en eentje van 50 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog 9 dagen das niet zo lang meer! :D

@Tomeken: Het is hetzelfde systeem van de itunes cards je kopt ze in de winkel in ruil krijg je een code, die code moet je invullen in de playstation store en je kan het daarna uitgeven. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nog 9 dagen das niet zo lang meer! :D

@Tomeken: Het is hetzelfde systeem van de itunes cards je kopt ze in de winkel in ruil krijg je een code, die code moet je invullen in de playstation store en je kan het daarna uitgeven. ;)

dan kan ik eindelijk eens wat maps koope voor cod :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Voor de mensen die het willen weten ik heb pas bij de intertoys een psn card gekocht 20=20 euro en met 50 het zelfden ik heb geen idee of je ze ook bij de dixons/freerecordshop kan halen.

Bij mij in de stad waren de PSN cards uitverkocht bij dixons/freerecordshop... Toen heb ik em maar bij Bart Smit gehaald. Ook heb ik nog 80 andere euro's uitgegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat de PSN-Cards in alle winkels werden verkocht waar je ook een Playstation 3 en/of games kon kopen, maar bij een winkel vond ik ze niet. :N

in game menia liggen ze niet? :N

Eplaza, Bartsmit en de mediamarkt hebben ze zeker. Kleine game winkels kunnen het misschien niet verkopen, omdat ze er vrijwel geen winst opmaken en dat het toch (kostbare) ruimte inneemt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...