GekkieJ01 Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 IN game-mania is het er wel . En waarom 20 en 50 euro ? Omdat dat de meest voorkomende bedragen zijn bij games . En ook , als je een vard van 20 euro koopt , ga je rap toch een spel van 20 euro kopen . Ik weet niet waar jij zo goedkoop games van haalt? De markt? Maargoed, de nieuwste games gaan toch wel rond de 60/70 euro kosten hoor, en een mappackie met 3 maps kost ook alweer gauw 30 euro dus die prijzen gaan gewoon niet samen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 IN game-mania is het er wel . En waarom 20 en 50 euro ? Omdat dat de meest voorkomende bedragen zijn bij games . En ook , als je een vard van 20 euro koopt , ga je rap toch een spel van 20 euro kopen . Ze zouden toch even goed 30 kunnen vragen? En de meest voorkomende prijs is € 7,00 voor DLC's. Reageren
Rullez Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 IN game-mania is het er wel . En waarom 20 en 50 euro ? Omdat dat de meest voorkomende bedragen zijn bij games . En ook , als je een vard van 20 euro koopt , ga je rap toch een spel van 20 euro kopen . Ze zouden toch even goed 30 kunnen vragen? En de meest voorkomende prijs is € 7,00 voor DLC's. Ja, maar je heb ook PSN Games van €9,99. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 IN game-mania is het er wel . En waarom 20 en 50 euro ? Omdat dat de meest voorkomende bedragen zijn bij games . En ook , als je een vard van 20 euro koopt , ga je rap toch een spel van 20 euro kopen . Ze zouden toch even goed 30 kunnen vragen? En de meest voorkomende prijs is € 7,00 voor DLC's. Ja, maar je heb ook PSN Games van €9,99. Om hierop terug te komen, bij de packs van Call of Duty World at War ( Mappacks ) zijn ze ook 9,99 per pack, ik heb 2 packs met 4 mapjes per pack, en ik vind die 9,99 euro wel waard. Reageren
Rullez Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Ach ja, ik vind het niet erg dat er alleen 20 euro is. Mocht ik is wat tegen komen koop ik gewoon 50 euro en laat ik dat er opstaan. Je geld verloopt toch niet, dus je kan hem altijd later nog gebruiken. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Ik had een tijdje geleden bij free records shop één van 20 gekocht. Best wel raar dat ze dat in een gewoon Playstation 3 doosje steken. Ik had met verwacht dat je dan je code gewoon meekreeg op de rekening ofzo. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Ik had een tijdje geleden bij free records shop één van 20 gekocht. Best wel raar dat ze dat in een gewoon Playstation 3 doosje steken. Ik had met verwacht dat je dan je code gewoon meekreeg op de rekening ofzo. Dacht ik ook, ik dacht zelfs dat ik mijn gegevens erbij moest doen. Toch is dit een goede manier. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Je geld verloopt toch niet, dus je kan hem altijd later nog gebruiken. Thanks for the info! Ik heb er gisteren 2 van 20 euro gekocht, eerste aankoop was 'Chrash Team Racing', PS1 kartgame VOOR SLECHTS €2,99! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Ik heb nu al €90,- aan psn kaarten gekocht hehe. Geweldig gewoon, vooral die doosjes die je erbij kreeg nu heb ik 2 nieuwe doosjes voor de doosjes die ik gemold had en 1 reserve. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Die doosjes zijn irritant. Kunnen ze gewoon niet de code op de rekening zetten zoals bij de itunes cards, zo krijg je nog een hele collectie met doosjes. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Die doosjes zijn irritant. Kunnen ze gewoon niet de code op de rekening zetten zoals bij de itunes cards, zo krijg je nog een hele collectie met doosjes. Kheb ook nog bakken ps1 spellen met kapotte doosjes die doosjes van de ps1 zijn echt verrot bij de ps2 heb ik me spellen dozen wel heel gehouden lol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.